Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 31 października 2016

Halloween

Dziś jest Halloween dlatego z tej okazji wszystkim których je obchodzą życzę miłej zabawy a tych którzy nie obchodzą zapraszam do oglądania naszych zdjęć.
Tak więc być może później pojawi się jeszcze post Halloweenowy o tym jak ten dzień spędziły moje zwierzaki a w tym poście chciałam Wam dodać zdjęcia Sonii i Zuzi

Dwa lata temu Sonia była przebrana za księżniczkę ,rok temu za nietoperza a w tym roku przebrałam ją za czarownicę



Wspólne zdjęcie moich zwierzaków




Sesja zdjęciowa Zuzi



Kolejne zdjęcia



Sonia tego dnia dostanie też prezent ale o tym co dostała napiszę wam w kolejnym poście


Ja także przebrałam się za czarownicę a oto moje wspólne zdjęcie z Sonią


2 komentarze:

  1. Hahaha!
    Stroję genialne w odpowiednim halloweenowym stylu!
    I ten kapelusik Sonii!
    Bomba !
    Pozdrawiam!
    LovelyBooks
    PS. Zaglądnij na bloga => lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i wspaniali modele! :)

    OdpowiedzUsuń