Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 22 listopada 2016

Jesienne spacery

W listopadzie było różnie w jednym tygodniu ciągle padał deszcz ,czasem było już bardzo zimno ale były też w miarę ciepłe dni tak więc udało nam się wyjść na kilka długich spacerów .Oczywiście zaraz pokaże Wam zdjęcia z naszych listopadowych spacerów.

Mam do was pytanie czy chcielibyście serię DIY (zrób to sam ) na blogu tak aby pojawiała się w osobnych wpisach ?
Jeśli chodzi o grudzień to zdecydowałam że na kanale śladami psa będziemy nagrywać vlogmasy i też już Wam coś zdradzę bo zamierzam kupić kalendarz adwentowy dla psa w zeszłym roku robiłam sama kalendarz z przysmakami dla Sonii a w tym roku postanowiłam kupić specjalny kalendarz z gryzakami(przysmakami) dla psa ale ten kalendarz myślę że  pokaże w kolejnym poście
Teraz zapraszam do oglądania zdjęć.
Na spacery czasami zabieraliśmy koleżankę Sonii


Kolejny spacer nad wodę


Oczywiście spacerów było o wiele więcej ale nie z każdego robiłam zdjęcia i filmy


Zastanawiam się też nad jakąś nową serią na blogu poradnikową ale jeszcze zobaczę bo nie mam zbyt dużego doświadczenia bo moja wiedza opiera się na tym co przeczytam w książkach i na poznawaniu(problemach i życia ) z moim psiakiem :)

3 komentarze:

  1. Mam strasznie podobną kurteczkę dla mojego psiaczka !
    Jest chyba tylko w innym kolorze !
    Mogę zadać ci pytanie ! ?
    Otóż lubisz chodzić na długie czy na krótkie spacery z Sonią !
    Gdzie najchętniej chodzisz na spacer!?
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks
    Ps. Wpadaj na naszego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić na długie najlepiej jak trwają 1,5 godziny albo 2 godziny ale Sonia jest mała więc na takie aż dwu godzinne rzadko chodzimy ale na takie trwające 1 godzinę staramy się często .Najlepiej lubimy spacerować na łąkach niedaleko takiego naszego stawu tam jest cisza z dala od samochodów i mozemy nawet z Sonią biegać ,bawić się :)
      PS.Idę zajrzeć do Was :)

      Usuń