Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

czwartek, 22 grudnia 2016

Vlogmas(blogmas) 2016 dzień 22



Nasze kalendarze






Byłyśmy też na spacerze w parku

Dziś ubraliśmy dużą choinkę i najpierw wiązałam cukierki


Zdjęcia Zuzi z bombkami

Sonia w łańcuchach

Zwierzaki pomagały mi ubrać choinkę a tak naprawdę to Zuzia po prostu chodziła sobie po dywanie a Sonia była zaciekawiona ozdobami  na choinkę i też zapatrzona w cukierki

I mała sesja zdjęciowa Sonii i Zuzi przy choince



Na dole choinki powiesiliśmy najmniej rzeczy bo Sonia by je ściągnęła

A tu zdjęcie Sonii jak odpoczywa

Zdjęcie z wszystkimi jej reniferami pluszowymi  (mała pluszowa kolekcja)

3 komentarze:

  1. cześć na YouTube oglądałam twój filmik jest super! mam wspaniałą piątkę zwierzaków 3 psy 2 z nich to ratlerki miniaturki a 3 to mieszaniec jamnika i teriera. mam również kotka ma na imię milusia i jest kotem dachowcem oraz świnkę morską Mikusia.
    ps. te dwa ratlerki to spajk i dora a mieszaniec to pirat

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę( w pozytywnym znaczeniu) takie wspaniałej gromadki zwierzaków i pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ! :) trudno było z rodzicami (my również pozdrawiamy i życzymy Zuzi wszystkiego najlepszego)

      Usuń