Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynki 2017 ze zwierzakami

W dzisiejszym poście opowiem Wam co robiliśmy w lutym oraz jak moje zwierzaki spędziły Walentynki

Dzień przed Walentynkami byłam na zakupach

Kupiłam Sonii dwie paczki przysmaków na Walentynki
Ozdobiłam też pokój naklejkami
Zdjęcie Sonii która jak zwykle bawi się swoim pluszakiem

W zeszłym tygodniu nagrywałam Wam też na kanał wszystkie przysmaki Sonii
Oraz wszystkie zabawki więc jeśli ktoś jest ciekawy to zapraszam do oglądania

Aktualizacje też rzeczy jedzeniowych Zuzi


Teraz przejdę już do tego co moje zwierzaki robiły w Walentynki a więc zacznijmy od prezentów

Sonia dostała dwie paczki przysmaków dwa gryzaki w kształcie bucików ze skóry (jadalnych) oraz kilka sztuk gryzaków dentystycznych
Przetestowała już gryzaka miętowego który pięknie pachnie miętą i bardzo jej smakuje jest z prozoo
Oraz zjadła kawałek paseczka z pedigree
Prezentem dla Sonii był również długi spacer

Zdjęcia ze spaceru


A teraz co dostała na Walentynki Zuzia
Na śniadanie dostała płatki róż suszone
A na prezent dostała mały drobiazg kryjówkę uszytą z kocyka

Pokazywałam Wam na kanale jak uszyć taką kryjówkę

Ja dostałam czekoladki i mini pluszaka ale za to z mojej ulubionej baki sekretne życie zwierzaków może poznajecie z baki tego mopsa miał w bajce na imię Mel


Więc u na sto wszystko i jeszcze na koniec dodam kilka walentynkowych zdjęć


5 komentarzy:

  1. Widzę że ciekawie spędziliście walentynki i Twoje zwierzaki dostały dużo świetnych prezentów :). Ja akurat w tym roku nie dałam Daisy nic szczególnego z tej okazji, bo nie miałam zbytnio czasu nic przygotować (żadnych ciastek czy coś), ale może za rok :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Zapraszam do mnie nanudezmatynka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie spędzone walentynki :) ja spędziłam je w domu i na krótszym spacerze. Bardzo fajne prezenty! Ja w tym roku dla Beethovena i Nero nic nie przygotowałam.
    Pozdrawiam i zapraszam,
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty! Widzę, że bardzo fajnie spędziliście ten dzień. Zabieram się za oglądanie filmiku, ta kolekcja ze zdjęcia znacznie mnie zachęciła, haha :D.

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) Bardzo ładne zdjęcia. Podobają mi się również Twoje filmy.
    Zapraszam do siebie http://szczurzaste-ogoniaste.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń