Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 28 marca 2017

Pierwszy miesiąc Mai u nas w domu

18 marca minął miesiąc od kiedy Majeczka jest z nami .Przez ten czas bardzo się do niej przywiązaliśmy a ona do nas.Kiedy wychodzę z domu przez chwile piszczy do drzwi a później czeka grzecznie ale przy tym bierze moje rzeczy np bierze sobie moje kapcie i na nich leży lub się do nich przytula. Z Sonią też coraz bardziej się do siebie oswoiły czasem się razem bawią a czasami kłócą o pluszaki lub piłki ,nadal są o siebie zazdrosne ale nie wiem czy im to minie niektórzy moi sąsiedzi mówią że ich pieski zawsze są trochę o siebie zazdrosne.
 Do Zuzi też Maja oswaja się coraz lepiej tylko czasem za bardzo przy niej skacze i chcę się z nią bawić a Zuzia wtedy się jej boi ale często jest tak że przechodzi Zuzia obok niej i nie ma z jej strony jakieś dużej reakcji więc myślę że z czasem będzie lepiej.

Przez ten krótki czas nauczyłam Maję komendy -podaj łapę
i jestem w trakcie uczenia jej
-siad
-wstań
-obrót
-piątka

Ćwiczyłam też z nią mini domowe agility przeskakiwanie przez przeszkodę oraz tunel

Przez ten czas byłam też na zakupach dla psiaków


Maja ma swoje legowisko


Teraz pokaże Wam kilka zdjęć z tego miesiąca jeżeli śledzicie mnie na fanpage Świat czterech łap to widzieliście już wszystkie zdjęcia








6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. Zapraszam też na mojego bloga.
    melapies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię! Oglądam Cie na youtubie, a od niedawna czytam twojego bloga. Naprawde super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam cię na yt i muszę napisać ,,szacun'' świetnie wszystko zrobione.
    Piesek cudowny.
    http://my-exotic-pet.blogspot.com/
    obserwacja- odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej widzę że dawno nie dawałaś posta mam nadzieję że to się zmieni bo nie mam co czytać hahaha. Super post a Maja jest przeurocza. Wpadnij do nas na Lovelybooks23 bo posty pojawiają się regularnie

    OdpowiedzUsuń