Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 22 września 2015

Paczki czyli wymiany rzeczami dla psiaków + spacer nad rzekę

Dziś chcę wam napisać o tym co u nas działo się ostatnio ale przede wszystkim o nowych rzeczach ,smakołykach dla Sonii.Nie wiem czy wszyscy czytelnicy bloga wiedzą ale od czasu do czasu wymieniam się z kimś rzeczami dla psów .Tak więc dziś pokaże wam jakie w ostatnim czasie paczuszki wymiankowe dostała Sonia.


Paczka od Dominiki

A oto jakie smakołyki i rzeczy Sonia dostała

Dostałyśmy wspaniałe rzeczy

A zabawka na smakołyki jest prześwietna ja do niej wkładam granulki(chrupki)karmy Sonii


Wydaje mi się że nie pisałam jeszcze o tym na blogu ale zamówiłam breloczki na podobiznę moich zwierzaków czyli Sonii i Zuzi




Co do zakupów to ostatnio kupiłam dwie rzeczy dla zwierząt w Kauflandzie : smakołyki dla Sonii oraz łopatka do sprzątania w akwarium Zuzi


Teraz pokaże wam kilka zdjęć z naszego bardzo długiego spaceru nad rzekę


A to są rzeczy jakie zabrałam dla Sonii na spacerek

To był naprawdę bardzo długi spacer

Ale nie robiłam aż tak wiele zdjęć


Od niedawna zaczęłam też zbierać takie figurki mini pieski


Już od jakiegoś czasu kolekcjonuje też pieski i magazyny z kolekcji The dog


Wszystkie jakie zebrałam do tej pory

Kilka zdjęć Zuzi



A tu mini sesja Sonii w tej obroży którą dostała w paczce




Tak wiem ten post jest w sumie o wszystkim na raz .

Dostałam też jeszcze jedną paczkę .To paczka od Karoliny


Rzeczy jest naprawdę bardzo bardzo dużo .
Taka Sonia z origami

List

Takie wspaniałe karteczki z Zaopiekuj się mną

Dużo smakołyków


Ciasteczka kostki
Takie paseczki

dwa kabanosiki

Różne kostki i gryzaki

i więcej ..........

4 komentarze:

  1. Fajna ta zabawka na przysmaki :) Śliczne są te podobizny Sonii i Zuzi *-* Ale Ci zazdroszczę tych maskotek z The dog, najbardziej setera irlandzkiego ♥ U mnie ich nie sprzedają a w mieście ostatnio nie byłam ;-; Sporo rzeczy podostawałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To origami jest świetne, sama bym chciała takie dostać ;).
    Nie przyjmij tego jako hejt, ale Ty masz fioła na punkcie smakołyków. A większość z nich są słabej jakości, jak te Pedigree czy Purina te dentystyczne, one nic nie pomogą Soni na zęby. I też niektóre smaczki mają nietypowe kolory, np. czerwony, zielony, żółty itp, a takie smakołyki są zazwyczaj mocno przetworzone chemicznie i mają dużo barwników. Czasami to jest ze względu na składnik, np. mięta czy coś. Ale na Twoim miejscu kupowałabym mniej smaków, a o lepszym składzie, wydasz parę złotych więcej, ale Pies nie będzie miał ,, w sobie tyle chemii". Polecan Ci zooplus, dużo smakówo świetnym składzie, a tanie mega, zrób zamówienie i zapas smakołyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym robisz zdjęcia? Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://daisy-crazyworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń