Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 4 listopada 2015

Jesień i Halloween

Tak zacznę znowu od tego że rzadko piszę posty ale za to często udzielam się na Fanpage Świat czterech łap https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-czterech-%C5%82ap-703263249758974/ i tam możecie znaleźć zawsze nowe posty i zdjęcia zwierzaczków.

W tym wpisie pokaże wam dużo jesiennych i Halloweenowych zdjęć które jeśli śledzicie naszego fanpage to w większości już je widzieliście,ale postanowiłam że dodam ten post też dla osób które znają nas z bloga i nadal czekają na nasze posty na blogu.

Sesja zdjęciowa Halloween



Teraz Sonia w stylu nietoperza
Kolejne zdjęcia (tak wiem dużo ich)
Teraz też Halloweenowe tylko trochę w innym stylu






Czas na sesję Zuzi (żółw lądowy)







Ostatnio byłam na bardzo długim spacerze z Sonią.U nas jest tyle liści .Sonia trochę boi się kiedy liście spadają z drzew .Pogoda w weekend była bardzo ładna jak na jesień bo troszkę zimno było i ubrałam ją w lekkie ubranko bez polarku i apaszkę bo Sonia często choruje na anginę dlatego jak jest wiatr lepiej założyć apaszkę


Mam dużo zdjęć ze spaceru








Spacer naprawdę był bardzo długi.

Teraz jeszcze pokaże wam jakie prezenty dostała Sonia z okazji Halloween


A Zuzia z okazji Halloween dostała przepyszne śniadanie zrobione z dyni (Pierwszy raz jadła dynię i bardzo jej smakowało )



W tym poście jest bardzo dużo zdjęć ponieważ chciałam wam je wszystkie pokazać

W tym miesiącu robiłam też zwierzakom sesje jesienną




A teraz co słychać w schroniskowym życiu czyli u naszej psiej ekipy

Nadal odwiedzamy Małpiatka ,byliśmy też u niego z okazji Dnia Kundelka i wręczyliśmy małe upominki oczywiście smaczki bo Małpek kocha jedzenie
Małpek ,Scooby i Brita poznają nas i chyba już się do nas przyzwyczaili ,my też się do nich przywiązaliśmy bo są naprawdę kochane szkoda tylko że nadal nikt ich nie zaadoptował

W tym wpisie to już wszystko.Myślę że może wpisy będą częściej w drugiej połowie listopada albo w grudniu,wtedy opiszę wam o szkoleniu ,jakich nowych sztuczek uczę Sonii o jej zachowaniach i innych rzeczach
Na razie do zobaczenia

5 komentarzy:

  1. Widziałam już większość tych zdjęć na facebooku, śliczne, szczególnie te jesienne, bo za halloween jakoś zbytnio nie przepadam.
    U nas też ostatnio jest taka śliczna pogoda, błękitne niebo, no po prostu cudowna jesień, a ja akurat musiałam zachorować :'(.
    Fajnie, że chodzicie do schroniska, mam nadzieję że wszystkie Psiaki wkrótce znajdą Swoje domy.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, też je na facebooku widziałam :) Fajnie wygląda ta dynia z buzią :D I z liściami to ładnie wygląda :) Fajnie że dużo spacerujecie, u nas też jest teraz taka ładna jesień i wgl :D Mam nadzieję że wkrótce dla tych psiaków znajdzie się kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pomysły na te zdjęcia. :) No i fajnie, że odwiedzacie schroniskowe psy. :)

    kundel-reks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaśnie wyszły te twoje pupilki ^.^. Ja Tricko obchodziliśmy halloween oglądając horrory całą noc. Później cały czas mi się wydawało, że kotoś na mnie patrzy, koło mnie stoi itp. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Fajnie, że co jakiś czas odwiedzacie schroniskowe psiaki ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń