Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

sobota, 19 grudnia 2015

Mikołaj 6 grudnia

Post pisze z dużym opóźnieniem ale za to na fanpage wszystko jest na bieżąco dodawane i na you tube.

Jak moje zwierzaki spędziły Mikołajki ?


Sonia dostała dużo prezentów większość rzeczy były to ubranka ,akcesoria i zabawki z firmy activ pet z tej świątecznej oferty która była w Biedronce gdyby tej oferty nie było dostała by o dużo mniej rzeczy bo w planach była jedna zabawka i paczka smakołyków ale korzystając z oferty kupiłam świąteczne ciuszki,kokardki  i zabawki oraz apaszkę.Poza rzeczami z activ pet dostała jedną  paczkę smakołyków oraz coś nietypowego co kupiłam w Tesco czyli 2 w 1 zabawka + smakołyk (razem)
Tak więc prezentów było dużo ale to prezenty od całej rodziny (nie tylko o de mnie )


Najbardziej jestem zadowolona z tych rzeczy z Biedronki ponieważ uwielbiam święta i takie rzeczy związane ze świętami więc jak zobaczyłam że są zabawki ,ubranka świąteczne dla psów to bardzo się ucieszyłam.Te ciuszki chociaż niektóre bardziej się nadają żeby założyć tak na chwilę np na zdjęcia albo na Wigilię to są prześliczne,albo też podoba mi się jak przed świętami albo w świata Sonia bawi się zabawką w kształcie Mikołaja to jeszcze bardziej dodaje takiej świątecznej atmosfery .A ja bardzo lubię ten czas przed świętami to czekanie,otwierania kalendarza adwentowego itp nawet zrobiłam taki kalendarz dla Sonieczki ale zamiast czekoladek są tam przysmaki dla psa



A tutaj jeszcze dodaje zdjęcia Sonii ze swoimi prezentami i w tych świątecznych ubrankach które moim zdaniem są prześliczne











Oprócz prezentów Sonieczka  dostała coś jeszcze czyli długi spacer .6 grudnia nie mogło zabraknąć Mikołajowego spaceru i to bardzo długiego na łąki na plaże obeszliśmy cały staw na około oczywiście w nowym ubranku,to ubranko ma polar więc dobrze nadawało się na wyjście w ten dzień














Za to Zuzia na Mikołaja dostała swoje ulubione jedzonko na śniadanie czyli marchewkę oraz prezenty czyli nową miseczkę i dwa słoiczki smakołyków :jabłkowe i malinowe









Do moich zwierzaków też przyszedł Mikołaj a tak naprawdę Mikołaj był na potrzeby filmu na you tube i zdjęć ale reakcja na przebranie św Mikołaja (na Mikołaja) Sonii była spokojna spodziewałam że może będzie się bać albo szczekać ale nie na początku tylko miała taką minę zdziwienia pewnie sobie myślała ,,kto to i o co chodzi '' a po chwili poznała już kto jest Mikołajem i się cieszyła tak więc kręcenie filmiku było zabawne bo ani troszkę się nie bała















Dużo Mikołajowych zdjęć niektóre były już na fanpage ale nie wszystkie





Wydaje mi się że to były udane  Mikołajki a Sonieczka najbardziej była zadowolona ze swoich nowych pluszaków  (zresztą to chyba widać po tym jak już potargała pluszowego Mikołaja)
Zapomniałam wspomnieć co do przebrania za Mikołaja Soniek bardzo interesowała puchata broda widać że miała ochotę nią się pobawić









Później po Mikołajkach wymieniłam się dużymi paczkami z rzeczami dla psa,żółwia  oraz dla mnie
To była taka duża już od dawana planowana wymiana.Dostałam olbrzymią paczkę z przewspaniałymi rzeczami .Jestem z niej bardzo zadowolona i serdecznie pozdrawiam Oliwię i Gabi .Ja też oczywiście wysłałam dużą paczkę .

Paczka była nawet większa od Sonii


Jej zawartość mogliście zobaczyć na naszym kanale na you tube oraz na fanpage gdzie zawsze daje linki do moich filmików więc jeśli ktoś nie widziała to zapraszam fanpage Świat czterech łap
https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-czterech-%C5%82ap-703263249758974/

Było w niej wiele rzeczy a przede wszystkim psie przysmaki oraz prześliczne zabawki dla Sonii taki pluszowy renifer z activ pet oraz ultradźwiękowa zabawka flaming



Renifer bardzo jej przypadł do gustu a flaminga jeszcze jej aż tak nie dawałam bo nie chciałam jej dać wszystkiego na raz ale ona kocha pluszaki więc na pewno będzie chciała się nim bawić.Jeszcze taką piękną pufę dostaliśmy w której trzymam smakołyki Soniusi .





Smakołyki i inne rzeczy również bardzo nam się podobają


Jak też zauważyliście w tym poście pokazuje wam mnóstwo nowych rzeczy dla Sonii ale to dlatego że były Mikołajki a poza tym teraz tutaj posty piszę rzadko tak więc rzeczy się uzbierało i potem w jednym poście pokazuje wam wszystko a tak naprawdę pomiędzy tym wszystkim były różne odstępy czasu.

Jakiś czas temu a tak naprawdę bardzo długi czas temu bo jakieś trzy tygodnie zanim zamówienie zostało zrealizowane zamówiłam ubranka dla Sonii i szelki  już jakiś czas minął i zamówienie dawno do nas doszło ale wam go nie pokazywałam bo cięgle nie było czasu aby to nagrać potem wstawić itp .Ubranka i szelki są zamówione ze strony Coocky i są szyte na miarę według mnie są tanie w porównaniu do innych ubranek dostępnych na psim rynku a na dodatek śliczne i dostępny jest haft imienia oraz pyszczka do szelek były także smycze i zamówiłam także apaszkę



W niektórych rzeczach Sonia już chodziła ale haul dopiero pokazuje wam teraz













Wracając też do 6 grudnia w ten dzień przygotowaliśmy także prezent dla Małpiatka(jest to pies który przebywa w schronisku a ja jestem jego wirtualnym opiekunem i go odwiedzam)
Małpek oraz inne psiaki ze schroniska dostały smakołyki oraz długi spacer .Tak więc nie obyło się bez odwiedzenia Schroniska dla psów w ten dzień.Jednak coraz bardziej się martwię o los Małpiatka gdyż schronisko będzie zlikwidowane w kwietniu lub czerwcu ,mam nadzieje że ktoś do tej pory zaadoptuje Małpka :( .









Jeszcze mam dla was troszkę zdjęć Sonii



A oto listy dla św Mikołaja jakie pisały moje zwierzaki na 6 grudnia (oczywiście na potrzeby specjalnego filmu)







Powoli zbliżają się już święta .Zastanawiam się czy chcielibyście taki zwykły post na blogu z opisem jak spędziły święta moje zwierzaki czy wolelibyście coś specjalnego np Wigilia oczami Sonii tak jakby z jej perspektywy albo to i to więc możecie napisać co byście woleli ?

1 komentarz:

  1. Pierwszy! No z tej Sonii modelka jest widzę. Bardzo fajne prezenty. Z tymi listami to musiałem odwrócić laptop o 90 i 180 stopni, aby coś przeczytać XD Żal mi małpiatka. Oby w te święta zdarzył się bożonarodzeniowy cud i niech ktoś go adoptuje i zapewni mu dom. To tyczy się też reszty psów, które tam "zamieszkują". Powodzenia i życzę, abyś w święta dostała wymarzony prezent, np. Małpiatka. ~ Pozdrawiam, fan Sonii, Zuzi i ich właścicielki (Kasi, tak?).

    OdpowiedzUsuń