Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

czwartek, 11 sierpnia 2016

Zabawka edukacyjna dla psa i wyjazd na wieś lipiec 2016 r

Ostatnio była akcja w Biedronce czyli rzeczy dla zwierząt kupiłam tam pojemniki na karmę oraz smakołyki a także rzecz ważną którą od jakiegoś czasu chciałam już kupić ale w internecie była zbyt droga mam tutaj na myśli zabawkę edukacyjną dla psa .W Biedronce kupiłam tą zabawkę za 30 zł .

Zabawka jest drewniana i co najważniejsze te klocki które piesek przesuwa podczas wyjmowania z niej przysmaków są tak przytwierdzone że z niej nie wypadają podczas zabawy dla mnie to duży plus bo dzięki temu zabawka jest dla psa bezpieczna bo nie wyjmie z niej klocka nie pogryzie go ani nie zje jego kawałków .U nas bardzo dobrze się sprawdza.
W lipcu praktycznie co weekend byliśmy na wsi ze zwierzakami.Tam jak zwykle robiłam wiele zdjęć.

Sonia też spotkała krowę i bardzo się jej bała szczekała na nią a krowa była ciekawa Sonii i z daleka próbowała ją powąchać

Zuzia także na wsi była z nami ma tam dużo teren do swoich wędrówek .Ten post będzie krótki bo głównie chciałam wam pokazać zdjęcia więc zapraszam do obejrzenia zdjęć .









7 komentarzy:

  1. Śliczny piesek, żółwik fajny, uwielbiam wieś, dużo zieleni, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się Sonia kiedy zobaczyłam ją na YouTube jest taka słodka i urocza !
    Też mam psa i wiem, że fajnie mieć własne zwierzę, a powiedz czy Sonia lubi ubieranki??
    Pozdrawiam !
    Wpadaj na mojego bloga który prowadzę z koleżanką => lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń