Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 10 października 2018

DIY ciastka dla psa o smaku mięsa i warzyw

Z okazjj Dnia Zwierząt piekłam dla moich psiaków ciasteczka w silikonowych foremkach w kształcie psich łapek i kostek
W tym wpisie podam Wam przepis na ciastka .Jeżeli nie oglądaliście filmiku na naszym kanale jak je piekę to możecie przeczytać przepis tutaj:

Składniki:
-2 łyżki oleju
-5 łyżek mąki (lepiej kukurydzianej ale to już od Was zależy)
-warzywa kawałki( pietruszki,selera,marchewki)
-200 g mięsa z kurczaka
Przepis :
Ugotować mięso i warzywa ,po ugotowaniu dodać resztę składników i wszystko razem zblenderować. Powstałą masę włożyć do blachy lub foremek i piec w temperaturze 160 stopni przez 15 minut
Jeżeli nie pieczecie w foremkach tylko w dużym kawałku to potem kroicie na kawałki
Moim pieską bardzo smakowały co widać na zdjęciach



Smacznego psiaki !

12 komentarzy:

  1. Ciekawy przepis na ciasteczka! Dodaję sobie do zakładek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu zakupiłem piekarnik, z chęcią spróbuje i upiekę ciasteczka dla moich 2 psiaków ;) Na karmę suchą ze sklepu nie mogą już patrzeć, a gotowana kasza ze słoninką powoli im się przejada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Widać, ze smakowało

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis na przekąski dla pupila. Podoba mi się takie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie, ja tylko kupuję gotowe przysmaki

    OdpowiedzUsuń