Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

piątek, 5 czerwca 2020

Tort lub ciastka o smaku indyka dla psa

Na siódme urodziny dla mojego pieska zrobiłam tort i pomyślałam że napiszę Wam przepis.Pierwszy raz robiłam tort o smaku indyka i bardzo smakował moim pinczerom .Jeśli nie chcecie robić tortu możecie zrobić ciasteczka o smaku indyka.
Składniki:
200 g mięsa z indyka
1 jajko
1/2 szklanki maki orkiszowej
Opcjonalnie ugotowana marchewka

Dodatkowe składniki na tort:
serek biały
sok buraczany
banan

Przygotowanie:
Du ugotowanego mięsa z indyka dodajemy jajko i mąkę ,razem wszystko blendujemy .Powstałą masę wykładamy na blachę i pieczemy 20 minut w 180 stopniach .

Jeśli chcemy zrobić tort to do białego serka wlewamy cztery łyżki soku buraczanego ,powstała różową masę smarujemy na tort a następnie dekorujemy bananem

Zapraszam również na film z diy przepisu oraz urodzin mojego pieska
https://youtu.be/0v0p6H_Vo-g







25 komentarzy:

  1. Torcik wyszedł piękny :) mi ogromną radość sprawia pieczenie dla moich psiaków, zapisze przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż muszę przetestować tort na moim solenizancie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł na tort dla psa! Chętnie spróbuję ten przepis i sprawdzę czy mój pupil też chętnie go zje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością było smaczne :) Widać, że piesek zadowolony z tortu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że solenizant zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł! Muszę zrobić taki przysmak dla mojego psiaka, bo akurat ma urodzinki w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha czegoś takiego jeszcze nie widziałam, świetne! :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tort to mistrzostwo :d musze powiedzieć żonie, że robimy za rok dla naszej Luśki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju no świetny pomysł, naprawdę aż jestem w szoku i pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój pies ma urodziny w marcu, to za chwilkę i już wiem, co przygotuję dla niego tego dnia na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasteczka na pewno posmakują każdemu pieskowi.

    OdpowiedzUsuń
  12. też co roku robię swojemu psiakowi takiego torta :D super sprawa i ile radości po obu stronach

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam piec takie ciastka dla swojego pieska! Super przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przepis, musze go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No przecież to jest prawdziwy hit :D coś wspaniałego. już wiem, co będę dziś robić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na urodziny pupila zdecydowanie najlepszy prezent! Warto pomyśleć o czymś oryginalnym właśnie i mieć bardzo fajną pamiątkę z urodzin. A co, trzeba być kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno przetestuję ten przepis! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tak wspaniałego tortu ucieszył by się każdy psiak. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł. Piesek na pewno był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń