Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 5 maja 2015

Biedronkowe zakupy i ............

W poniedziałek udało mi się kupić wiele rzeczy dla Sonieczki w Biedronce.Jak zapewne wiecie w Biedronce jest oferta dla zwierząt od 4 maja.Kupiłam legowisko ,zabawki i inne rzeczy.Zakupy według mnie były bardzo duże ale z wielu rzeczy jestem zadowolona a zwłaszcza z legowiska które od razu przypadło Soni do gustu i już jak tylko je rozpakowałam to Soniusia od razu się w w nim położyła bez zastanawiania.Legowisko jest nam potrzebne bo Sonia miała cały czas to z wyprawki dla szczeniaka które jej kupiliśmy jak miała 2 miesiące wtedy wszystko gryzła więc legowisko jest poniszczone i zszywane .
A to zdjęcie które zrobiłam w sklepie kiedy nie mogłam się zdecydować co kupić
Więc kupiłam :
-legowisko
-zabawki 2 pluszowe
-piłeczkę( u nas piłek nigdy za wiele)
-zabawkę typu konga
-kostkę ze sznurkiem
-składana miseczka
-nożyczki do obcinania pazurów zwierzakom
-pedigree jambone kupiłam to w Biedronce ale to nie z tej oferty


Teraz przedstawię wam każdą rzecz z osobna
Legowisko 30 zł według mnie warte swojej ceny jest bardzo miękkie i chyba wygodne bo Sonie nie chciała już z niego zejść ,żałuje że  nie było tylko troszkę większe bo to co było w ofercie to strasznie duże a to co kupiłam dość małe ale Soniek się mieści



Pluszowa żaba to znaczy nie całkiem pluszowa bo głowę ma wypełnioną a resztę ma puste i szeleści
kosztowała 10 zł i ma piszczłkę


Pluszowa zabawka z piszczałką i taką rączką pluszową wszystkie zabawki kosztowały 10 zł

Zabawka typu kong .Ja za konga w kształcie kostki (firmowego) zapłaciłam ponad 30 zł a ten jest o wiele większy i kosztował tylko 10 zł i ma jeszcze wypustki i uważam że to bardzo tanio w porównaniu z tym ile zapłaciłam wcześniej
Piłeczka tenisowa pokryta gumą z wyciętymi łapkami,jest twarda ,ale turla się i można ją odbijać i z wyglądu bardzo mi się podoba
Taka kostka ze sznurkiem ciekawo wygląda ale nie wiem czy pasuje psu bo jeszcze Sońka jej nie dostała
Miseczka składana ma 800 ml jak dla Soni jest za duża ale nie było mniejszej
Nożyczki do obcinania pazurów
I taki przysmak z pedigree jumbone z Biedronki

Jeśli chodzi o jakość zabawek nie wiem czy jest zła mi się wydaje że nie aż tak poprzednie zabawki z Biedronki Sonia ma do dziś pogryzła je ale zszyłam i się trzymają poza tym u mnie w zoologicznym nie ma w ogóle w ofercie pluszowych zabawek więc tutaj po 10 zł opłacało mi się tym bardziej że Sonia ma za miesiąc urodziny
Z tego dnia nagrywałam wam daily vloga na mój kanał na you tube ,, śladami psa''
Być może niektóre zabawki dam Soni dopiero na urodziny ale żabkę dostała już teraz i bardzo przypadła jej do gustu .Chociaż w sumie nie wiem czy te urodziny Soni będą dla nas wesołe i co dalej będzie ..................................



Kiedy spokojnie robiłam zakupy dla Soni i nagrywałam filmik jeszcze nie wiedziałam że wieczorem spotka nas coś bardzo przykrego .Jednak wizyta u weterynarza która miała być tylko kontrolna wskazała coś zupełnie innego .Nie chcę teraz o tym pisać może później napiszę ale bardzo martwię się o Sonię i cały czas myślę teraz tylko o tym .Czeka nas teraz trudna decyzja i wiele przykrych zmian .Wiem że może przesadzam ale  bardzo kocham Sonię i jest dla mnie bardzo bardzo ważna  nie jest dla mnie tylko psem ale rodziną ,przyjacielem kimś kim się opiekuje  ( wszystkim,moim największym spełnionym marzeniem o posiadaniu psa ,mówię na nią moja córeczka i chyba wielu właścicieli traktuje swoje psy prawie jak dzieci (w przenośni oczywiście )  ) .......nie wiem co już więcej pisać może po prostu trzymajcie kciuki  i kończę ten wpis



11 komentarzy:

  1. Świetne zakupy! :)
    A jeśli chodzi o tą sytuację...
    Czyżby Sonia zaliczyła "wpadkę"? :(
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o co chodzi, sama bardzo kocham Nutkę, jak córeczkę (chociaż mama mówi, że nie wiem jak to jest kochać własne dziecko...)
    Biedactwo, życzę Soni zdróweczka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, naprawdę bardzo fajne. Mi też to większe legowisko wydawało się ogromne, ale w domu okazało się że jest w sam raz dla Daisy :).
    Dla mnie porównywanie psa do dziecka podchodzi trochę pod dziwactwo, bo to zupełnie inny rodzaj miłości jaką obdarzamy psy i dzieci, ale mimo to wiem co mówisz bo sama kocham Daisy ponad wszystko i nie wyobrażam sobie bez niej życia. Naprawdę przestraszyłam się czytając tą końcówkę,trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze! Pamiętaj że jesteśmy z Tobą! <3

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz mam nadzieje że się wszystko ułoży
      Tak masz racje zapewne to zupełna miłość do dzieci a zwierzaków .Ale chyba mam tą samą miłość na myśli co ty .Taka miłość opiekuna i duża odpowiedzialność za zwierzaki które są w pewnym sensie bezbronne a nas traktują jak opiekunów i osoby które darzą zaufaniem .Myślę że o to chodzi .Staram się być dobrej myśli i za kilka dni znów idziemy do weterynarza i wtedy już będzie dokładnie wiadomo czy antybiotyk na pewno nie pomoże

      Usuń
  4. Świetne zakupy też niedługo jadę do biedronki, chyba zdecyduję się na tego ,,konga" mam pytanko ile kosztowała ta tenisowa piłeczka?
    Pozdrawiamy i zapraszam do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piłeczka 10 zł wszystkie zabawki w Biedronce tyle kosztują

      Usuń
  5. Rozumiem Cię, na pewno bardzo martwisz się o Sonię i mam nadzieję, że to nie jest nic poważnego, nie wyobrażam sobie, że mogłoby się jej coś poważnego stać, mimo że nie znam jej tak na żywo, to ją polubiłam i wiem, że jest świetnym psiakiem :) Trzymam kciuki, będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych zakupów. :) Ja też nie długo wybiorę się do biedronki. Ale żadnych zabawek nie kupię, bo mój Reksio i tak się nimi nie bawi. Jedynie mogę kupić miskę składaną. :)
    Pozdrawiamy!
    Wiktoria&Rex
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo tych zakupów! Macie super biedronkę! U nas nie było połowe tych rzeczy co macie.!
    Ja Shirze też kupiłam tą miskę, i zabawkę kostkę. :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń