Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 4 maja 2015

Majówka i spacery,choroba

Właśnie minęła majówka która mi najbardziej kojarzy się ze spacerami z psem chociaż jak dla nas nie była do końca udana.
Planowaliśmy jechać na wieś na grilla i przy okazji tam Sonia by się wybiegała .Mieliśmy jechać w Piątek ale rano okazało się że pada deszcz i zapowiada się brzydka pogoda więc zrezygnowaliśmy .Na dodatek Sonia jest trochę chora .Kilka dni temu zauważyłam że ma powiększone gruczoły mleczne ,byliśmy u weterynarza i jest podejrzenie początku ciąży urojonej ( czyli że pies myśli że jest w ciąży i jej organizm się na to przygotowuje ale tak naprawdę nie jest zdarza się to często u suczek które nie były kryte a nie są sterylizowane po cieszcze jakieś 2 miesiące).Na razie miała małe objawy dostała antybiotyk czyli nie było to tak że upatrywała sobie zabawkę i myślała że to szczeniaki tylko sam początek objawów urojonej ciąży -mniejszy apetyt,powiększone gruczoły mleczne .Jednak lepiej wcześniej z tym iść do weterynarza a w poniedziałek mamy wizytę kontrolną czyli dziś po południu.

Jednak chociaż spacery nam się udały bo podczas dolegliwości które ma Sonia zaleca się spacery .Sonia czuła się na tyle dobrze że bardzo chętnie chciała wychodzić.A tak na marginesie jeśli kiedyś będzie coś bolało wasze psy (brzuszek czy coś) to można smarować altacetem takim dla ludzi to psu pomaga i nie szkodzi ale trzeba uważać żeby całego nie zlizał najlepiej posmarować i wyjść z psem na spacer pies się zajmie spacerem i nie będzie miał okazji nic zlizywać albo okłady z kory dębu .Dziś idę jeszcze z Sonią do weterynarza i zobaczę co powie i co zaleci .Bo skończyła już brać antybiotyk.

A teraz trochę o spacerkach i zdjęcia.Nie pojechaliśmy na weekend majowy na wieś ale za to w sobotę i niedzielę wyszliśmy na długie spacerki na łąki była ładna pogoda.Teraz chodzimy na naszej 8 m smyczy flexi która dobrze się sprawdza ale dodatkowo na łąki zabrałam naszą linkę 15 m aby Sonia miała pełną swobodę

Na początku kiedy założyłam jej linkę Sonia dziwnie się zachowała zamiast cieszyć się swobodą to nie wiem może bała się tej odległości i nie chciała opuścić mnie na krok chodziła koło nogi a jak odchodziłam od niej na te np 10 m to zaraz przybiegała jednak po chwili już przestała się bać i widać że się cieszyła że może biegać tak daleko.

Później już biegała daleko od nas i był tylko jeden problem Sonia ma instynkt łowczy co to oznacza jak jest na łakach tam jest pełno żab ,myszy itp ja ich nie widzę ale Sonia czuje wszystko swoim noskiem i słyszy każdy szelest biega po łące i poluje biegnie do wszystkiego co się ruszy a jest o de mnie aż 15 m więc daleko jak na nas .
Nie wiem co by zrobiła gdyby coś załapała ale mam nadzieje że jej się to nie uda .Jak na razie to tylko biega i szuka ale jak już widziała coś blisko to merdała do tego ogonkiem więc nie wiem dziwna reakcja( może kojarzy jej się to z Zuzią widzi małe coś co się rusza może przypomina jej to Zuzię) bo tak to szuka a jak jest coś blisko to się do tego cieszy no nie wiem
Ale z linki jestem bardzo zadowolona jak na razie
Teraz trochę zdjęć z naszych majowych spacerków




Nie wiem czy wiecie ale od 4 maja czyli od dziś są w Biedronce różne rzeczy dla zwierzaków dla psów i kotów zabawki,legowiska,miski itp .Ja dziś wybieram się do Biedronki i na pewno coś kupię .Widziałam  w ofercie fajne legowiska dla psów wszystkie po 30 zł i zastanawiam się więc wkrótce możecie spodziewać się haulu biedronkowego .
A tak  w ogóle to za miesiąc moja Sonia ma urodziny przydadzą się prezenty chociaż pewnie pod koniec maja też jej coś kupię na urodziny ale może też z Biedronki coś kupie ale jak znam życie to jak jej coś kupie to pewnie dam jej wcześniej no nic zobaczymy bo Sonie też czekają prezenty od mojej siostry,od rodziców i może od mojej koleżanki ale o tym za miesiąc.
Bo Sonia ma urodziny 2 czerwca
A notka o haulu Biedronkowym być może pojawi się w tym tygodniu lub na początku następnego w zależności jak się wyrobię
A wy planujecie kupić coś w biedronce
legowiska są po 29.99
zabawki 9.99
akcesoria (inne) 9.99



5 komentarzy:

  1. Ojej biedna Sonia, mam nadzieję że ta "ciąża" jej szybko przejdzie.
    Fajnie że chodziliście na spacerki :).
    Ja też dzisiaj idę do Biedronki, zobaczymy co uda mi się dorwać :D.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby z ,,ciąży" nie wynikło nic poważniejszego, zazdroszczę linki, nam też sie przydałaby, przez pewien czas wyczekiwałam na tą akcję w biedronce, jak dobrze że poinformowałaś zobaczymy co uda mi się dorwać . Już powoli zbliżają się urodzinki Soni kup jej coś fajnego. Moja ma urodziny 15 maja więc najwyższy czas wybrać się na zakupy. Pozdrawiamy i zapraszam do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby z ,,ciąży" nie wynikło nic poważniejszego, zazdroszczę linki, nam też sie przydałaby, przez pewien czas wyczekiwałam na tą akcję w biedronce, jak dobrze że poinformowałaś zobaczymy co uda mi się dorwać . Już powoli zbliżają się urodzinki Soni kup jej coś fajnego. Moja ma urodziny 15 maja więc najwyższy czas wybrać się na zakupy. Pozdrawiamy i zapraszam do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna Sonia, mam nadzieje, że szybko jej tą ciąża urojona przejdzie :/ Dobrze, że tak szybko zareagowałaś. Nie wiedziałam o tym alcatelu, że można psom nim smarować brzuch, fajnie , że o tym napisałaś :) Super, że Sonia tak szybko oswoiła się z linką :D Mój Roki też często szuka czegoś w krzakach i macha ogonem chociaż tam nic nie ma :p A jak znajdzie żabę to na szczęście tylko ją wącha i idzie dalej ;) Nie słyszałam o tym, że w biedronce od wczoraj są rzeczy dla zwierzaków, ale i tak w najbliższym czasie nie będę w biedronce, więc :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Jestem zakochana! :)
    Ciąza urojona... szkoda mi Sonii.. trzymam kciuki a Shira mocno łapki aby z tego wyszła
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira!

    OdpowiedzUsuń