Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 20 września 2016

Kąpiel,wieś czyli wrzesień 2016 r

We wrześniu uczyłam Sonię komendy ,,dookoła miski'' a także od niedawna zaczęłam z nią ćwiczyć ,właściwie od wczoraj ćwiczę z nią ósemkę i wychodzi jej nawet dobrze ale dopiero zaczęliśmy.
We wrześniu byliśmy także w niedzielę na wsi gdyż była bardzo ładna pogoda ,tam odwiedzałam też na polu trzy krówki naszych sąsiadów które są oswojone do ludzi zwłaszcza jedna (biała w brązowe łaty ) Ja mówię na nią Milka.


Na wsi uparta Sonia ujrzała też myszkę która szybko schowała się za taką blachę obok garażu i od tej pory koniecznie chciała zobaczyć tą mysz lub ją złapać ,ciągle chodziła w to jedno miejsce i kopała tam dziurę a potem była cała brudna tak więc po powrocie do domu postanowiliśmy ją kapać bo strasznie dawno nie była kąpana a na wsi wiadomo bardziej ubrudziła się niż w domu.




A tutaj zdjęcia z pobytu na wsi Sonii i Zuzi .Zapomniałam Wam jeszcze powiedzieć że na wsi ćwiczę z Sonią agility.











Mam też pytanie jak u Was jest teraz ze spacerami bo coraz wcześniej zaczyna się ściemniać czy dajecie radę po np powrocie ze szkoły wyjść na dłuższy spacer mam na myśli taki od 30 do 1 godziny lub dłużej gdzieś na łąki albo do parku żeby pies się wybiegał ?Bo do tej pory chodziliśmy na takie spacery ale teraz się zastanawiam gdzie damy radę iść z Sonią bo na łąki gdzie nie ma oświetlenia to już niedługo nie da rady a na łąkach najlepiej się da wybiegać .A będzie się ściemniało coraz wcześniej z czasem.


Zbliża się też powoli Światowy Dzień Zwierząt i postanowiłam, że z tej okazji zrobię zamówienie w sklepie internetowym i kupię kilka rzeczy dla moich zwierzaków .Planuje zamówienie w Zooplusie

1 komentarz:

  1. Sonia jest taka przeurocza! I przy tym mądra !
    Bardzo lubię twojego bloga wpadam tu za każdym razem !
    Ty też możesz wpaść na mojego, który prowadzę z koleżanką
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga!
    Mamy, aż trzy nowe posty
    Zapraszamy! Lovelybooks

    OdpowiedzUsuń