Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

czwartek, 16 lipca 2015

Co u nas ?

Ten post będzie o wszystkim po trochu ,o spacerach i innych rzeczach.Ostatnio na bieżąco jesteśmy na fanpage ale tutaj też postanowiłam napisać i pokazać wam trochę zdjęć.
Najpierw powiem o tym co robiliśmy zanim się ochłodziło a więc chodziliśmy na plażę i na lody oczywiście Sonia nie jadła lodów tylko próbowała :)

Dobrze że te upały się skończyły ale podobno znowu mają przyjść i to chyba w weekend
Ostatnio nie uczyliśmy się niczego nowego trochę skok przez nogę ale to to samo co skakanie przez przeszkody w naszym mini torze aglity w domu takim dla zabawy więc tylko utrwalaliśmy skakanie .
Poza domem ćwiczymy trochę przywoływanie na długiej smyczy ale to też nic nowego.
Ale za to bardzo dużo spacerujemy nawet codziennie i mam dla was trochę zdjęć ze spacerów
Ćwiczyliśmy też oswajanie z wodą ale to naprawdę niewiele .Sonia dla smaczków wchodzi bez problemu ale pod warunkiem że w wodzie i obok nie ma nikogo oprócz nas .Więc przydało by się teraz ćwiczyć coś w rozproszeniach .Bo Soniek też jak jesteśmy na łąkach i chce z nią poćwiczyć komendy to ona nie chce ich wykonywać a w domu jak jest ze mną robi je z wielkim zapałem więc będzie trzeba nad tym bardziej popracować .Na szczęście mamy dużo smaczków więc będzie trzeba się brać do pracy tylko gorzej z chęciami.Większą przyjemność sprawiają nam takie zwykłe spacery zwłaszcza z bieganiem Sonia uwielbia biegać czasem nawet w kółko w koło mnie ;)
Soniuś w wodzie


Jeśli chodzi o spacerki to mojego żółwia czyli Zuzie też coraz częściej brałam na spacery ale takie krótkie no bo po prostu stawiam ją na trawę a ona sobie chodzi i zajada

Zdjęcia z kolejnego spaceru

Kiedy były ciepłe dni zanim nastały deszcze dużo się Zuzia nachodziła na świeżym powietrzu

Zuzia lubi wspinaczki

Kiedy się ochłodziło nie zabierałam Zuzi na dwór ale z Sonią oczywiście spacery były jak najczęściej

Nie na każdym spacerze robiłam zdjęcia
Teraz zdjęcia z kolejnego spacerku wybraliśmy się w inne miejsce niż zazwyczaj


Takiego pieska spotkaliśmy który szedł za nami przez pół drogi nie wiem czemu chyba moją Sonię polubił albo się zgubił i kogoś szukał ale   potem gdzieś sobie poszedł


Kupiłam ostatnio dwie psie gazety jedna to Mój pies i kot tam jest trochę porad o psa i kotach ale nie mam kota oraz pierwszy tom gazetki z kolekcji The dog w tej gazecie w każdym tomie jest opis innej rasy i pluszak
W tej gazecie trafił nam się takie dodatek gumowa rybka zabawka dla psa ale Sonia ma taką w domu tylko różową więc .....

A ta druga gazetka tak się prezentuje prawdopodobnie będę zbierać tą kolekcję ale to jeszcze zależy od ceny ile będą kosztować

Przegląd gazety jest u mnie na kanale 

Taki pluszak mały
Ostatnio uszyłam taką bandamkę dla Sonieczki wiem że trochę nie wyszła,potem jeszcze ja skróciłam (przycięłam) bo planuje takie coś kupić dla Sonii a ta teraz to tak tylko i zrobiłam filmik na you tube na kanale,,śladami psa'' jak zrobić taką bandamkę DIY jakby kogoś interesował taki poradnik to zapraszam ale to jest taka bandamka w 5 minut nic profesjonalnego




Niedawno w końcu otworzyliśmy te smaczki z wymianki z Ciuciu i przetestowaliśmy więc napisze wam mini recenzje


Zalety
-skład
-ładny wygląd(kształt serduszek)
-są miękkie łatwo je dzielić
-można używać do treningu
-smakują psu
-nawet nie śmierdzą mają zapach mięsa
Wady
-może cena bo kosztują 5,99 ale jak na skład 90 % mięsa i troszkę ich tam jest to cena taka średnia


Chciałam wam jeszcze pokazać moją krówkę z modeliny (tak wiem to blog o zwierzakach :) )
Tak zastanawiam się jak ulepić Sonię z modeliny ale nie bardzo mam na to pomysł

Zachęcam was też do brania udziału w moim konkursie wszystko piszę w poprzednim poście są do wygrania rzeczy dla zwierzaków (smakołyki,zabawki itp)

A to moja kolekcja figurek psów z schleich i collecta będzie o tym filmik na you tube

Na koniec posta daje wam różne zdjęcia moich zwierzaków z tygodnia  niektóre były już gdzieś na fanpage ale i tak wstawiam je na bloga

Sonia uwielbia tą żabkę








6 komentarzy:

  1. Powodzenia przy nauce skakania przez nogę :) Ja z Rokim jakiś czas temu próbowałam to zrobić, ale nie wychodziło nam i za jakiś czas spróbuję znowu. Fajna ta gazetka z The dog, zawsze podobały mi się te pieski :D Sporo masz tych figurek psów, ja jak kiedyś zbierałam figurki wszystkich zwierząt, to psów uzbierałam tylko 4 psy c: Ta krówka z modeliny jest przeurocza *-* Fajne to zdjęcie Sonii z telefonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie spedzacie wolny czas! Sisi jak bylysmy nad morzem to wogole nie wchodzil do wody :p
    Fajna.recenzja tych smaczkow. A krowka z modeliny wyszla ci przeuroczo. ;D
    Pozdrawiamy kochane! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie! Zaraz idę obejrzeć wszystkie zaległe filmiki :).
    Super że chodzicie na spacery i Sonia, i Zuzia :).
    Bardzo podobają mi się te pluszowe pieski, ale jednak nie kupiłam, bo wolę kupić coś dla psiaka. Może następnym razem :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  4. Knapik jeszcze nie tak dawno również miał problem z wykonywaniem sztuczek w nowych miejscach i na spacerach, ale udało nam się, może kiedyś napisze taki post o tym. :) Ładna chusta. ;* Bardzo fajnie wyszła Ci ta krówka z modeliny, ja kiedyś próbowałam ulepić psa, ale nie wychodziło mi.
    Pozdrawiamy
    Wiktoria&Knapik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sonia na każdym zdjęciu wygląda jakby się uśmiechała aww<3 w ogóle pinczerki to najsłodsze małe psy<3 Zusia też urocza! a jaka fajna kolekcja figurek piesków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spędzacie wakacje :)
    Śliczne zdjęcia, Sonia i żółwik! :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń