Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

wtorek, 14 lipca 2015

Konkurs dla zwierzaków z okazji 1000 widzów + 1 rok na you tube

Z okazji wybicia na moim kanale na you tube ,,śladami psa''  1000 subskrypcji
chciałabym ogłosić konkurs z nagrodami.
Konkurs potrwa od 14 lipca do 21 lipca (do północy)
Tematyka:wszystko co kojarzy się z moimi zwierzakami bądź zwierzakiem ,kanałem wykonane każdą techniką oprócz grafiki komputerowej przesyłacie do mnie na meila lub na fanpage
meil  kasiakasiakasia115@gmail.com
fanpage (na priv lub  w komentarzu )https://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-czterech-%C5%82ap/703263249758974
Nagrody:
1 miejsce :paczka smakołyków  + zabawka (lub zamiast zabawki inne akcesoria) +drobiazg ( w zależności od zwierzaka ) czyli w skrócie (3 rzeczy)
2 miejsce jeśli w konkursie weźmie udział co najmniej 10 osób  : paczka smakołyków + zabawka (lub inne akcesoria w zależności czy wygra pies ,kot lub inne zwierze ) w skrócie (2 rzeczy)
3 miejsce jeśli w konkursie weźmie udział co najmniej 20 osób : paczka smakołyków lub inna rzecz dla zwierzaka ale prawdopodobnie będą to jakieś smakołyki w skrócie (1 rzecz ale być może w tej kwestii jeszcze coś dojdzie ale nie obiecuję zobaczymy)
Konkurs jest dla wszystkich zwierzaków ,nagrody kupię dopiero jak będę wiedziała jaki zwierzak wygrał.Nagrody będą dla psów,kotów ,gryzoni,królików ,żółwi ,ptaków ,rybek
Jednak na początek chcę wam bardzo podziękować .Bo to wszystko dzięki wam to wy mnie ogladacie komentujecie ,oceniacie nagrywam przede wszystkim dla was ale także dla siebie ponieważ zwierzaki i nagrywanie to moja pasja więc czemu nie połączyć ze sobą dwóch pasji i nie poświęcić im kawałek internetu?
Założyłam kanał prawie 1 rok temu ,a dokładnie pierwszy filmik pojawił się 1 sierpnia 2014 r dlatego ten konkurs jest nie tylko z okazji 1000 widzów na kanale ale także naszej pierwszej rocznicy kanału .Pierwszego roku nagrywania.
Zdaje sobie sprawę że na pewno nie ogląda mnie aż ten 1000 osób niektórzy zapewne dali mi suba dawno temu ,kanał im się znudził itp ale kiedy wczoraj wieczorem zobaczyłam że najpierw jest 999 widzów później spojrzałam za (może pół godziny ) a tam 1000 to było tak wspaniałe uczucie  .Czuję że docenia ktoś coś co robię od 1 roku .

Dobrze przejdę już do rzeczy i powiem warunki konkursu

-Tematem konkursu jest praca rysunkowa,fotograficzna ,naklejana i wszystkie inne dostępne techniki oprócz grafiki komputerowej i pod najważniejszym warunkiem ma to być coś związane z moimi zwierzakami lub z moim kanałem albo inną moją stronką o zwierzakach
a teraz napiszę dokładniej przykładowa o co mi chodzi ale jeśli macie jeszcze jakieś pytanie to piszcie w komentarzach:
( dopuszczam wszelkie pracę wykonane przez was mogą to być rysunki Sonii lub Zuzi albo jakieś kolorowe lub w innym sposób wykonane napisy jeśli nie  lubicie rysować ,może to być wyklejane albo rysowane ołówkiem,farbkami ,długopisem czym tylko chcecie ,może to być nawet ulepione z plasteliny ,modeliny albo wyszyte a jeżeli wolicie zrobić fotografię to możecie zrobić zdjęcie własnego zwierzak np z kartką gdzie będzie jakiś napis lub coś innego związane z moimi zwierzakami lub kanałem,na jednej kartce może znajdować się kilka rysunków może to być plakat rysunkowy ,rysunek jednego zwierzak albo jakiś pomysłowy rysunek może to także być coś innego typu rzecz zrobiona z czegoś choćby z piasku lub wszystkich innych materiałów nawet klocków ,zapałek,masy solnej ,waty .... po prostu wszystkiego co przyjdzie wam do głowy tak aby tylko jakikolwiek miało związek z którymś z moich zwierzaków lub moimi stronkami o nich albo z psami (naprawdę dość obszerny temat wszystko co chcecie oprócz przeróbek na komputerze w programach graficznych   liczy się pomysł i wykonanie nie oczekuje profesjonalnych prac nie trzeba mieć talentu aby brać udział w konkursie liczy się pomysł może to być dosłownie  prawie wszystko co wam się skojarzy z Sonią ,Zuzią lub kanałem
W jaki sposób przysyłacie do mnie pracę ?
-gotowej swojej pracy jaką wykonacie(zdjęcie,rysunek itp) robicie zdjęcie i przysyłacie ją do mnie
na prywatna wiadomość na fanpage lub w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage
link https://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-czterech-%C5%82ap/703263249758974
lub na meila  kasiakasiakasia115@gmail.com
-przy wysłanym swoim zdjęciu piszecie swój nick(imię lub inną nazwę) którym mam się posługiwać przy ogłaszaniu wyników oraz jakiego macie zwierzaka i że zgłaszacie się do konkursu
np  ,, Zgłaszam się Tosia zwierzak chomik  '' lub coś w tym stylu
Tak abym później wiedziała jakie mniej więcej mam przygotowywać nagrody
-wymagana jest zgoda rodziców jeśli jesteście nie pełnoletni
-Przesyłając do mnie zdjęcie lub zdjęcie swojej pracy wyrażacie zgodę abym mogła je potem opublikować na blogu,stronce ,you tube oczywiście ze wskazaniem że nie jestem ich autorem
-Prawdopodobnie będzie też dla was mała niespodzianka dotycząca wybrania zwycięzcy nagrody trzeciej (pod warunkiem że w konkursie wezmą udział co najmniej 20 osób )
może będzie głosowanie i wy sami wybierzecie która praca na trzecie miejsce wam się podoba ale to jeszcze nie na 100 %
-dwa pierwsze miejsca wybieram ja za radą bliskich mi osób
-sponsorem i organizatorem konkursu jestem ja i moja siostra ( Dziękuje Ci za pomoc przy nagrywaniu i wszystkim innym )  (czyli konkurs nie oszukany :) )
-może jedna osoba zrobić kilka prac ale wysyła je osobno i przy każdej pisze dla jakiego zwierzaka ma być nagroda czyli przy pracy wystarczy napisać swój nick oraz np chomik  albo inne zwierzę tak abym wiedziała dla jakiego zwierzaka ma być nagroda
Nagrody kupię dopiero jak będę wiedziała jaki zwierzak wygra w zależności od zwierzaka będę to prawdopodobnie smakołyki lub inne akcesoria(miseczki,kocyki itp  ale prawdopodobnie raczej to będą  zabawki
Ilość nagród podałam na początku i nie mogą się zmniejszyć ,ewentualnie mogę zwiększyć ilość nagród ale prawdopodobnie pozostanie bez zmian czyli tak jak pisze na początku
Nie będziecie mieli wpływu na nagrody sama je wybiorę w zależności co spotkam  w sklepach ale oczywiście dopasuje do gatunku zwierzaka czyli pies dostanie rzeczy przeznaczone dla psa ,kot dla kota,chomik dla chomika itd

PS :pracę które przysyłacie czy to zdjęcie rysunku,plakatu lub zdjęcie postarajcie się żeby były na tyle wyraźne aby było widać co się na nich znajduje
Czas na branie udziału w konkursie to 1 tydzień  są wakacje więc wydaje mi się że wystarczy a ja potem mogę mieć mniej czasu na sprawdzanie prac dlatego chcę na niego dać akurat tyle czasu jeśli uważacie że to za mało piszcie w komentarzach to może zmienię termin

15 komentarzy:

  1. Gratuluję roku na youtube i 1000 subskrypcji, należało Ci się :) Wiem, że ostatnio nie komentuję Twoich filmików, ale większość oglądam i jestem na bieżąco :) Postaram się wziąć udział w tym konkursie, ale na razie nie mam pomysłu :p Fajnie, że ten konkurs nie jest, jak większość, tylko dla osób posiadających psy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      I zapraszam do brania udziału bo dopuszczam wszelkie pomysły i techniki :)

      Usuń
  2. Gratulacje ;-) A w konkursie weźmiemy udział ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 1000 subskrypcji !!! Konkurs bardzo fajny i jak cos wymyśle to napewno wezme udział. Mam pytanie, bo jak mam np kilka zwierzątek to mogę wysłać zdj wszystkich tylko w osobnych mailach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Myślę, że to duży sukces ;) a co do konkursu, to mam np narysowac sonię i wyslac do cb, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wezmę udział w konkursie :) Gratuluje 1000 subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko, czy na jednym zdjęciu mogą być dwa psy ? Proszę o szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem że głupie pytanie ale
    Czy jak jesteś na spacerze z Sonią to idzie pierwsza? Bo "Śladami psa" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie raz ona pierwsza a raz za mną ale częściej pierwsza albo przy nodze rzadziej za mną

      Usuń
  8. Chyba wezmę udział w konkursie zależy jak mój czas ale mam nadzieję że da radę. Gratuluję 1000 subskrybcji! :)
    Uwielbiam twoje filmiki!

    OdpowiedzUsuń