Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

czwartek, 23 lipca 2015

Wyniki konkursu z okazji 1000 widzów na moim kanale ,,śladami psa'' i 1 roku na you tube

Zanim ogłoszę wyniki chciałabym powiedzieć trochę słów od siebie .Jeśli nie chcecie tego wszystkiego czytać możecie zjechać niżej tam będą wyniki.Mam dla was też dobrą wiadomość tak bardzo podobały mi się wasze pracę że dodałam 4 miejsce konkursowe.Na końcu posta mam też dla was krótką informacje.

Na początek dziękuje wszystkim za udział w konkursie ,wybór był bardzo trudny dostałam wiele wspaniałych prac ,cudowne rysunki (macie duży talent) ,zdjęcia fotograficzne oraz inne bardzo pomysłowe pracę.

Ostateczny wybór zwycięzców należał do mnie i mojej siostry(wytypowałyśmy każda po dwie pracę)
za radą innych domowników .Sugerowałam się też trochę waszymi komentarzami pod wpisem z ukazaniem wszystkich prac.Ale nie do końca takie głosowanie było by uczciwe ponieważ no wiadomo że jako anonimowo jedna osoba mogła głosować i wytypować siebie nawet wiele razy .Więc sugerowałam się trochę waszymi komentarzami ale to ja z moją siostrą wybraliśmy po dwóch zwycięzców .

Pracę były tak piękne i zaskoczyliście mnie bo nie spodziewałam się że aż tak zwłaszcza niektórzy się postarają .Wybór był tak trudny że chciałabym nagrodzić więcej osób i tak wiele rysunków ,zdjęć i innych prac mi się podobało że  zdecydowaliśmy się nagrodzić 4 miejsca a nie 3 jak było mówione wcześniej.

Braliśmy pod uwagę jak ładnie praca jest wykonana ,sam pomysł na pracę (bo mieliście świetne pomysły) oraz czas jaki na to poświęciliście widać było jak przy niektórych pracach musieliście się napracować i sama jakość .Podobało mi się co u niektórych wykorzystali technikę dwa w jednym czyli połączenie fotograficzne  z rysunkowym uważam że dużo przy tym trzeba się napracować,Zrobić pomysłowy rysunek,szkic portret co już zajmuje trochę czasu i na dodatek jeszcze sfotografować swojego zwierzaka z tym rysunkiem.Pracę wykonane innymi technikami też były wspaniałe .

Wyniki :

1 miejsce zajmuje  Dominika  która zrobiła aż dwa przepiękne  portrety: Sonii i Zuzi oraz sfotografowała swojego psiaka razem z portretami nagroda to 3 rzeczy dla zwierzaka  Gratuluje

2 miejsce  zajmuje Oliwia wraz z chomiczkiem Stefkiem,  która zrobiła pracę przestrzenną  miała fajny pomysł i na pewno się napracowała wykonanie tak dużego plakatu i kartonowe Sonia i Zuzia i te łapki świetne   zamysł pracy polegał na tym że Zuzia podąża śladami Sonii więc to tym bardziej kojarzy się z nazwą mojego kanału .Praca była w kilku zdjęciach w poprzednim poście mieliście okazje zobaczyć całość także zdjęcia przy oczku wodnym a teraz pokazuje wam jedno zdjęcie więc gratuluje .Nagroda to dwie rzeczy dla zwierzaka

3 miejsce  zajmuje Agnieszka wraz ze swoim psiakiem  która zrobiła bardzo oryginalną pracę z małych kamyczków na plaży ułożyła napisy oraz podobizny Sonii i Zuzi.Na pewno zajęło to wiele pracy ułożenie tego wszystkiego i sam pomysł więc gratuluje .Nagroda to jedna rzecz dla zwierzaka + mały upominek
4 miejsce zajmuje Ania wraz z kotkiem .Rysunek bardzo ładny i ta łapka kotka na rysunku tak ładnie wygląda.Nagroda to jedna rzecz dla zwierzaka gratuluje

Nad czwartym miejsce długo się zastanawiałam ponieważ tak wiele innych prac też mi się podobało i chciałam nagrodzić więcej

Proszę aby zwycięzcy zgłosili się (napisali do mnie) na meilu lub na priv na fanpage i podali mi adres na który mam wysłać nagrody !!!!!


Jeżeli nie wygraliście nie martwcie się na moim kanale (fanpage ,blogu) będzie z czasem więcej konkursów i każdy będzie miał szanse .Napiszcie tylko czy wolicie abym w przyszłości organizowała konkursy fotograficzne czy rysunkowe albo jeszcze inne? Albo może i takie i takie ??????

Na koniec chciałabym trochę prac wyróżnić i jeszcze coś napisać na ten temat.Będę to wyróżnienia niestety bez nagród ale chciałabym żeby wiedzieli że zrobili piękne pracę oczywiście te które nie wyróżniam też na m się podobało ale nie mogę wyróżnić wszystkich .
Dziękuje wam za tak wiele prac i byłam zaskoczona że tyle osób weźmie udział w konkursie .Podzielę to na wyróżnienia fotograficzne oraz rysunkowe i wykonane inną techniką 



Wyróżnienia prac fotograficznych :
1.
2.
3.
4.
5.

6.
7.Jeżeli chodzi o to zdjęcie to muszę przyznać że świetny pomysł piesek i ta figurka żółwia bardzo mi się podoba 
8.

Najchętniej wstawiłabym prawie wszystkie zdjęcia  bo są przepiękne 



Wyróżnienia prac wykonanych inną techniką :

1.Bardzo ta praca mi się podoba i długo zastanawiałam się czy jej nie wybrać na któreś z miejsc z nagrodami .Gratuluje pomysłu
2.
3.Ta praca wyklejana bardzo mi się podoba i jest pomysłowa 
4.Sonia z plasteliny oryginalne nikt inny na to nie wpadł 

5. Komiks wiem że to powinno zaliczać się do prac rysunkowych ale oprócz rysunku jest mini komiks bardzo pomysłowy i świetnie zrobiony 

Wyróżnienia prac rysunkowych :

I w tej kategorii znalazły się przepiękne rysunki im więcej ich przychodziło tym trudniej było wybrać ,szkoda że ja nie umie rysować tak ładnie jak wy 

1.
2.


3.

4.
5.
6.
7.
8.
9.Piękna praca widać że zajęło Ci to sporo czasu i masz talent do rysowania 
Po prostu każdy ten rysunek bardzo mi się podobał  a tutaj jeszcze kolejne rysunki 











Wiem że pokazałam prawie wszystkie rysunki ale są świetne .
Szkoda że nie mogę dać tylu nagród ale chociaż wyróżnienia :(

Kopiowanie prac konkursowych jest zakazane
Autorami zdjęć w tym poście są uczestnicy konkursu

Ten konkurs był dla mnie bardzo ważny ponieważ był z okazji osiągnięcia aż 1000 subów nigdy nie spodziewałam się że aż tak wile osób kliknie ten przycisk sybskrybuj a na dodatek niektórzy klikają łapki w górę pod filmami dzięki temu wiem że mam dla kogo nagrywać a miłe komentarze zawsze mobilizują do kolejnych filmików .Dziękuje wam też za aktywność na fanpage Sonii i Zuzi wiem że mam z wami stały kontakt wyrażacie swoje opinie i dziękuje wam za to.Co niektórzy też piszą na prywatną wiadomość na fanpage  i pozdrawiam te osoby :)

Mój kanał ma już 1 rok to kolejny powód dla którego ten konkurs był dla mnie ważny

Ostatni powód to tematyka konkursy była związana z moimi zwierzakami które  w moim życiu odgrywają bardzo bardzo ważną rolę oraz  z moim kanałem.
Cieszę się że dostałam tyle prac aczkolwiek są w wersji papierowej ale zawsze to jakaś pamiątka od was która będzie zawarta w tym poście i zawsze będę mogła popatrzeć na te piękne rysunki zdjęcia i inne pracę związane z Sonią i Zuzią oraz kanałem.

Chciałam jeszcze na koniec napisać (wiem że ten post jest długi i niewiele osób przeczyta go i wiem że przynudzam ale może ktoś dotrwał i doczytał chociaż jedna osoba )
Krótkie info:
Jeżeli ktoś chciałby miałby ochotę przesłać nam swój rysunek czy to konkursowy czy ogólnie narysować albo jakiś mini plakat czy wyklejankę  i nam wysłać to bardzo chętnie przyjmiemy i będę bardzo wdzięczna  i możemy zrobić taki filmik pokazujący wasze prace w wersji papierowej na naszym kanale oraz pozdrowić dane osoby czy przeczytać jakiś liścik dołączony do rysunku ale !!! bez prezentów bez rzeczy dla Sonii tylko sam rysunek(plakat czy coś innego i liścik jeśli chce ktoś coś do nas napisać !!!.
Jednak nikogo  do tego nie namawiam ponieważ kupienie koperty i znaczka aby wysłać list też jest wydatkiem(znaczek kosztuje ) i nie mam zamiaru nikogo namawiać do takiego wydatku .Dlatego tylko piszę jakby kilka osób chciało  to mogę zrobić taki filmik .

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom :D Świetne prace wygrały *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace były naprawdę bardzo dobre. Bardzo dobrze zorganizowałaś konkurs i uczestników było sporo. Gratuluję zwycięzcom :)
    Pozdrawiamy
    http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom :) i dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom :) i dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom :) i dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się strasznie podoba ten kotek z 4 miejsca :) super blog, zaobserwuję, wiem że ty mojego obserwujesz, dziękuje ♥ http://awucia.blogspot.com/ teraz zmieniłam tło, itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz zrobić taki konkurs, że każdy zrobi jakieś smaczki dla pieska (czy inne) i ci to wyśle a sonia będzie tego próbowała a ty albo ona na końcu ocenicie, które były najlepsze.
    PS. Masz super kanał oraz super blog, uwielbiam cię oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz zrobić taki konkurs, że każdy zrobi jakieś smaczki dla pieska (czy inne) i ci to wyśle a sonia będzie tego próbowała a ty albo ona na końcu ocenicie, które były najlepsze.
    PS. Masz super kanał oraz super blog, uwielbiam cię oglądać.

    OdpowiedzUsuń