Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 1 lipca 2015

Dzień Psa 1 lipca

W tym poście opiszę wam jak spędzamy z Sonieczkiem Dzień Psa oraz co sunia dostała z tej okazji.
Najpierw przedstawię wam co kupiłam Sonii na Dzień Psa a potem opowiem co dziś robimy i jakie mamy plany.
Wybrałam się z Sonią do zoologicznego on jest trochę daleko od naszego domu więc miałyśmy długą drogę ale przy okazji spacerek.Ten zoologiczny powstał u nas niedawno może kilka miesięcy temu byłam tam chyba raz i wtedy było niewiele rzeczy a teraz kiedy poszła jest duży wybór :smaczki,zabawki i inne akcesoria dla zwierzaków .
Bardzo zainteresowały mnie ciasteczka na wagę bo lepiej jest kupić na wagę ile się chce sprawdzić czy pies lubi niż kupić całe opakowanie jak nie wiadomo czy psiakowi smakuje.A tak wybrednemu jak mój niestety nie wszystko smakuje.

A to wszystko co kupiłam:

gryzaki w kształcie bucików za 3 zł z firmy lolo pets
zabaweczka na przysmaki kosztowała 10 zł i ma według mnie ładny kolor
kabanosik za 2,70 z planet pet society
Ciastka na wagę w kształcie zwierzątek


Soniuś wśród ciasteczek oczywiście nie tylko jej kupiłam ciasteczka ale także dałam jedno zjeść w końcu to dla niej

Kształty tych ciastek są śliczne zwłaszcza ten żółwik bo przypomina mi moją żółwiczkę Zuzie

Kolejne ciastka z firmy lolo pets też w kształcie zwierzątek ale większe rozmiary dałam za nie 2 zł
Cztery ciastka z pedigree i trzy paszteciki
Trzy duże ciastka lolo pets kostki ,jeden gryzak i kilka takich smaczków dentystycznych po 30 gr
Jakiś czas temu zamówiłam taką obróżkę ze sklepu trzykokardki.blogspot.com
Mini sesja Sonii w obróżce




Oprócz tego jakiś czas temu kupiłam Sonii adresówkę ale zapomniałam wam pokazać wygląda tak
na odwrocie jest adres i numer telefonu

W sklepie dostaliśmy też darmowe próbki karmy

Żadnych paczek całych smaczków nie kupowałam bo Sonia  ma kilka paczek w domu nie otwartych

Dziś zaprosiliśmy do domu dużą Sonią ,chyba już ja znacie .To psia koleżanka mojej Sonii i ma tak samo na imię


Dziewczyny spędziły trochę czasu razem
Dostały ciasteczka


Duża Sonia też dostała
Ale duże łapy  w porównaniu do mojej Sonii
Duża Sonia mieści się w tak małym legowisku (przepraszam że zdjęcie zamazane)


Wieczorem jeszcze wybieramy się na długi spacer na łąki więc na pewno psiakom się spodoba może nawet wejdziemy do wody ale zobaczymy jeszcze :)

Z okazji Dnia psa życzymy waszym pieską dużo zdrowia ,
smaczków ,długich spacerków i długiego życia i wszystkiego najlepszego 

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia psa dla Sonii :) Rzeczywiście fajnie że możesz kupić przysmaki na sztuki, chociaż niektórzy mówią, że nie wiadomo jaka jest ich data ważności, czy nie są przeterminowane itp., ale myślę że jednak w zoologach nie sprzedają starych smaków ;) Śliczna ta obroża, Sonii w niej do pyszczka :D Rozpieszczasz tę drugą Sonię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj! Fajne te prezenty heh :) Szczególnie podoba mi się ta żółta obroża z kokardką <3 Śliczna!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień psa świętujmy ! U nas w zoologicznym była przecena na takie gryzaki z lolo pets, i kupiłam przełyki wołowe i tchawicę :) Czyli wszystkie śmierdziuchy, które moja sunia kocha. Nie dawno oglądałam twój filmik na YT gdzie pojawił się ten Haul. Widać było że dla Soni smakowały te przysmaki dentystyczne, u nas takich nie ma, ale pewnie byłyby i tak dla nas za małe. Takie niby Koni widziałyśmy już dużo razy, ale że już posiadamy oryginał to nie widzę potrzeby kupna. Pozdrawiam http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne prezenty Sonia dostała :)
    Trochę spóźnione wszystkiego najlepszego dla Soni !!!
    Duża Sonia wygląda na starszą od małej Soni...ile ma lat?

    http://swiatchomiczychlapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak duża Sonia ma już sporo lat ale dokładnie nie wiem
      ale jest już starszym psiakiem

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Fajne zakupy!
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :D świetne zakupy Miko zazdrości :D

    http://przygodymiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :D <3 Widziałam u mnie w zoologicznym tego konga z sumplast ale kolor fioletowy :) Dobrze się sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy ! Sama zastanawiam się nad takim kongiem, ale nwm czy mojemu by sie spodobał :] a poza tym to zakochałam sie w obrozce ♡ miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń