Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pierwsza wymianka + spacer

Cześć wszystkim
Jak niektórzy z was wiedzą niedawno po raz pierwszy wymieniłam się paczkami z rzeczami dla psiaków .Z wymiany jestem zadowolona .

Ja też oczywiście przesłałam paczkę
A teraz przedstawię produkty każdy z osobna
Wiem że rzeczy dla Soni były kupowane w sklepie Kakadu

Smakołyki z Let ' s Bite z Brita z nich jestem chyba najbardziej zadowolona ale inne rzeczy też nam się podobają


Kolejna paczka smaczków jeszcze ich Soniek nie testowała


Zabaweczka gumowa



Takie kabanosiki

I ciasteczka

To wszystko jeśli chodzi o wymianę  ( fajne rzeczy :) )


W końcu jest czas żeby często spacerować z psem  tak więc to wykorzystujemy .W weekend wybraliśmy się na łąki nad rzeką na długi spacer na szczęście deszcz nas nie zastał chociaż cały czas się chmurzyło i był takie nie pewne czy nie będzie deszczu ale na szczęście nie było i spacer był bardzo udany

Zapomniałam chyba wam wspomnieć że udało mi się kupić dla Sonii te szelki z Biedronki
Tak byłam przypadkowo w Biedronce już dawno po tym jak doszła ta oferta bo wcześniej zapomniałam i czasu trochę nie było
A więc przychodzę do Biedronki a tak jeszcze są właśnie te szelki z activ pet ze smyczą oraz obroże ze smyczą.Bardzo podobały mi się kolory obroży ze smyczą ale wolałam wziąść szelki bo jednak w nich psinka częściej chodzi .A nie mogłam tego i tego.Chciałam czarne ale rozmiar s był tylko w kolorze czerwonym


Tak wyglądają i mają swoje plusy i minusy według mnie na razie jeszcze je testujemy

Ze smyczy nie wiem czy będziemy korzystać bo jest trochę za krótka wolimy dłuższe ale kupiłam to głównie dla szelek

Jeszcze zdjęcia ze spacerku



Na łące nazbierałam trochę jedzenia dla mojej żółwiczki i bardzo jej smakowało co chyba widać na zdjęciach




11 komentarzy:

  1. Sonii bardzo ładnie w tych szelkach :) Fajnie że jesteś zadowolona z wymiany c: Chociaż mi się wydaje że Ty wysłałaś o wiele więcej rzeczy dla Ciuciu niż jej właścicielka dla Sonii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda w tych szelkach, też je widziałam w biedronce. Fajne rzeczy dostałaś. Może byłabyś zainteresowana tego typu wymianą? Jak by co to pisz u nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne szelki, u nas niestety takich nie było, jedynie obroże dla dużych psów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne szelek :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te szelki, ale moim zdaniem typ głupi. Nie wiem co producentowi szkodzi użyć 5 cm więcej taśmy i zrobić guardy. Ja nie kupiłem bo się spóźniłem i tak u mnie w funkcjonalności na spacer 1st place to Norweskie. Teraz zbieram materiały na SLED, do canicrossu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne rzeczy z wymianki dostałaś :) Mi najbardziej podoba się ta zabaweczka ♥
      A co do szelek to są całkiem fajne. Ile kosztowały?
      Pozdrawiam i zapraszam na mojego chomiczego bloga : http://swiatchomiczychlapek.blogspot.com/

      Usuń
  7. Noo ładnie się prezentuje w tych szelkach ;)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas
    http://roxithedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa z tą wymianą, ja takie coś robiłam kiedyś. :) Oglądałam również filmik u Ciuciu co wysłałaś im.
    Też miałam kupować te szelki, ale zrezygnowałam, teraz dla Knapika jest za ciepło na nie. :)))
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy wymian nie robiłem, ciekawe macie pomysły.

    ps.pozdrowienia dla żółwia :)
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/szkolenie-psow-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej zapraszam na mój kanał na yt fajne szelki Śladami psa dasz suba

    OdpowiedzUsuń