Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

niedziela, 7 czerwca 2015

Wszystkie smakołyki Sonii

Jak wiecie po urodzinach przybyło nam trochę smaczków chociaż Soniek i tak ma ich dużo.Zawsze jest tak że mamy w zapasie nie otwierane ,ale to też przez to że ja uwielbiam robić zakupy dla psa i czasem nie planuje nawet coś kupować ale akurat wejdę do sklepu i przy okazji zobaczę jakieś smakołyki i wychodzę ze sklepu już z zakupionymi .
Uzbierało nam się trochę smaczków i tych do szkoleń i dentystycznych bo ja nie myje Soni ząbków dlatego staram się żeby jadła też tego typu gryzaczki oraz smakołyki które na chwilę zajmą psa albo te którymi uzupełniam konga lub inne zabaweczki na przysmaki

Podzielę je na pewne grupy zacznę może od tych które moja sunia lubi najbardziej
A są nimi te paseczki typu sandwich np z firmy Trixie uwielbia też wszelkie czekolady oraz dropsy o różnych smakach najbardziej mleczne czy czekoladowe ale wszystkie inne też i lubi też te kabanosiki .Te nowe smakołyki też bardzo przypadły jej do gustu .
A to są wszystkie smakołyki z pedigree ,najbardziej z nich lubi te paseczki albo to jumbone
dentastixy już nam się kończą został ostatni  a ostatnio jakoś nie lubi tych Leckerbissen

A teraz pozostałe takie smakołyki które zajmują psa na chwilę i też dentystyczne .Te z puriny mamy nie otwarte otworzymy je jak się skończą te z maced dentastic
Pozostałe smaczki które używam do napełniania zabawek do szkolenia i do innych rzeczy
Te dropsy serowe Sonia bardzo lubi więc powinny być w pierwszej kategorii ale zapomniałam ich dodać na zdjęcie
A to mój organizer wszystkich dropsów
Chociaż ostatnio dropsy nam mało ubywały bo starałam się Soni nie dawać tyle słodyczy bo już miała tort na urodziny a i czekolad też ostatnio jej tak nie dawałam
A tak mój organizer wygląda z drugiej strony
I reszta smaczków  tych mini ciasteczek z O canis wcale nie je jakoś jej ostatnio nie podchodzą.Ciastka z puriny jeszcze nie otworzone i te z Bosha tak średnio
Dalej mamy całe pudełko różnych ciasteczek


Niektóre zostały z lolo pets inne są kupowane na sztuki ,niektóre są jeszcze świąteczne

W kolejnym pudełku trzymam różne pojedyncze smakołyki i gryzaczki

Jeszcze tort nam został

A to smakołyki które nam się skończyły plus jeszcze takie gryzak (baton ) o smaku mango ale zapomniała zrobić zdjęcie

Jak się domyślacie nie daje psu wszystkiego na raz .Pewnie zauważyliście że u nas wszystko wolno schodzi własnie dlatego że daje Sonieczce mało albo różnorodne smaczki a ona też nie wszystkie lubi więc niektóre mamy a ona ich nie je bo się okazało że nie przypadły jej do gustu
To wszystko  w tym wpisie

2 komentarze:

  1. Też planuję zrobić post tego typu. Sonia ma ich naprawdę sporo, piesek w luksusach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sonia ma mnóstwo smakołyków :D Ja najchętniej bym wykupiła cały zoologiczny, ale się powstrzymuję :P

    OdpowiedzUsuń