Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

piątek, 19 czerwca 2015

Paczka od Maxi Zoo

Kilka dni temu dostaliśmy wspaniałą paczkę od Maxi Zoo .Bardzo za nią dziękujemy gdyż wszystkie rzeczy w niej zawarte przypadły moim zwierzakom do gustu.
W tym wpisie chcę wam pokazać wszystkie upominki które dostaliśmy w pięknie i estetycznie zapakowanej paczce

Do tej pory jestem zaskoczona że dostaliśmy tak wiele rzeczy :karmy dla Sonii ,smakołyki ,zabawkę i karmę dla Zuzi oraz czasopismo


A więc tak prezentuje się paczka


(ta różowa karteczka jakby ktoś pytał to po to aby zakryć adres chyba się domyśliliście )

Oto cała jej zawartość jest bardzo dużo rzeczy i wszystkie takie wspaniałe
Teraz  dokładnie omówię każdą rzecz  zaczniemy od listu bardzo miło mi było gdy przeczytałam że w liście są zawarte imiona moich zwierzaków

Dostaliśmy też ulotkę ze sklepu Maxi Zoo i czasopismo
Tak wygląda ulotka ale nie zrobiłam zdjęć wszystkich stron


A tutaj z tyłu ulotki jest pokazane gdzie znajdują się sklepy Maxi Zoo
Jeśli ktoś jest również zainteresowany to na zdjęciu widać też stronkę oraz facebooka Maxi Zoo więc możecie zajrzeć :
http://www.maxizoo.pl/
https://www.facebook.com/MaxiZooPolska?fref=ts
 Zaciekawiło mnie też to że na ulotce piszę że jeśli do sklepu przyjdziemy z psem to czekan na nas darmowy smakołyk jeszcze nie spotkałam się żeby w jakimś sklepie tak było
A czasopismo wygląda tak  czytałam już trochę i jest wiele ciekawych rzeczy zrobię wam na moim kanale przegląd gazetki jest to pierwszy numer

A teraz przejdziemy do produktów które dostałam
Karma 1 kg dla psów dorosłych  .Ma dobry skład 68 % drobiu .Granulki mają długość 1 cm są to półwilgotne krokiety .Na pewno będziemy używać tej karmy .

Kolejne są to dwie próbki karmy
Karma sucha ma prawdopodobnie  40 % mięsa  bo skład jest w innym języku nie ma po polsku drobiowa .Próbki są po 80 g  a całą karmę możecie dostać w sklepie Maxi Zoo bo widziałam w ofercie
Te próbki Soniuś już przetestowała i naprawdę bardzo jej posmakowały .Byłam trochę zdziwiona bo sunia jest wybredna w karmach ale ta przypadła jej do gustu bo tej półwilgotnej jeszcze nie otwierałam

Następnie dostaliśmy aż 5 puszek karmy
Każda puszka jest o innym smaku karmy
A teraz przejdźmy do smaczków czyli coś co moja psinka lubi najbardziej .A więc ku mojemu zaskoczeniu Soniek dostała swoje ulubione smakołyki.Te paseczki sandwich dla nich zrobi wszystko .Wielu komend się na nich nauczyła dlatego bardzo się cieszę że te smaczki dostała bo na urodziny ja jej kupiłam trochę tych pasków z innej firmy ale nie dużo i już trochę zeszło

Dostaliśmy też takie smakołyki które również Sonia uwielbia .Myślę że większość psiaków lubi takie suszone smaczki moja Sonia bardzo je lubi a  w dodatku są one w  takich małych kawałkach i nawet nie muszę ich dzielić 

Składy tych smakołyków są bardzo dobre 
Trzecie smakołyki to takie wypiekane rogaliki powlekane mięskiem z kurczaka 

Bardzo ciekawie wyglądają i jeszcze nigdy Sonia takich nie miała i nawet nie widziałam ich do tej pory w żadnym sklepie .Na pewno je przetestujemy i może zrobimy dla was filmik z serii Soniowy tester 

I już ostatnią rzeczą jaką psinka dostała to pluszowa zabawka .Tak w ogóle to bardzo dużo rzeczy dostała.Zabawka jest przecudowna ma tak ciekawy wygląd no bo jest w kształcie mięsa jakiegoś pluszowego schabu dla psa więc to wspaniale wygląda jak Sonia biega z takim mięsem w pyszczku po całym domu

Ma też piszczałkę ,ale oprócz tego że według mnie jest fajna to przede wszystkim spodobała się Soni.Moja sunia uwielbia pluszaki a ten jest świetnie zrobiony z jednej strony jest wąski co pozwala świetnie psu chwytać zabawkę .Od kiedy dostała zabaweczkę to ciągle się nią bawi 

Zdjęcia podczas zabawy 




Swój upominek także dostała Zuzia 


Zuzi też karma bardzo smakuje 
Na okładce opakowania jest podobny żółwik do Zuzi to chyba z gatunku Lamparci ale ładny :)

Skład karmy dla żółwia jest bardzo dobry zawiera 100 %  trawy i ziół więc jeśli ma ktoś z was żółwia lądowego to polecam są to takie granulki Zuzia chętnie je zjada

Cały filmik z odpakowania paczki możecie zobaczyć na you tube na kanale śladami psa 
Link do kanału macie zaraz pod nagłówkiem bloga 

Jeszcze raz bardzo dziękujemy Maxi Zoo za paczkę 

7 komentarzy:

  1. Zauważyłam że ostatnio masa osób dostaje paczki z tego sklepu :) Zaglądałam na ich stronę, tylko szkoda, że nie mają osobnej podstrony dla karmy i smakołyków, tylko wrzucili to wszystko razem. Fajnie że pomyśleli też o Zuzi :) Muszę obejrzeć ten filmik z odpakowaniem, ale nie wiem kiedy znajdę czas

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas zabawka pewnie długo by nie przeżyła. Ubolewam nad tym że u mnie nie ma tego sklepu. Dostaliście naprawdę wiele wspaniałych rzeczy. I skład jest nawet bardzo dobry. Pozdrawiamy i zapraszam do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetna paczka! Obejrzałam również filmik z otwarcia. :) Firma Maxi zoo naprawdę się postarała. :D
    Bardzo podoba mi się ten pluszak w kształcie mięska, może będzie jego recenzja? :)
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. :) Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta paczka, też chciałabym taką dostać :) Niestety w naszej okolicy nie ma tego sklepu :\

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. ;) Od dawna śledzę Twój kanał na YouTube i bardzo lubię Twoje filmiki. ;) Mój pies nazywa się tak jak Twój. Masz słodkie zwierzątka. ^^ Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła na mojego bloga, dopiero zaczynam i potrzebuję motywacji:
    http://z-milosci-do-zwierzat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń