Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 17 czerwca 2015

Nowa komenda pa pa i paczka od naszej widzki Mai

Cześć
Wiem że ostatni post nie był tak dawno temu ale u nas działo się kilka nowych rzeczy o których chce wam napisać.A więc dostaliśmy paczuszkę od naszej widzki Mai z kanału Psy nasi przyjaciele ale o paczce napiszę wam potem.


Najpierw opiszę co u nas .
Od jakiś dwóch dni uczę Sonię nowej komendy.
Jest to komenda ,,pa pa ''
Niektórzy rozumieją tą komendę poprzez siedzenia psa w pozycji ,,poproś ,, i machanie łapkami
Ja też znalazłam drugi sposób na tą komendę która wygląda nieco inaczej ale także jest to komenda ,,pa pa '' jedną łapką.
Czyli kiedy nasz pies potrafi komendę przybij piątkę to tylko oddalamy rękę i powinien zaraz nauczyć się robić pa pa

Sonia już prawie umie  .Zrobiłam kilka zdjęć ale niestety są rozmazane


Filmiki z naszych pierwszych prób i z nauki robienia pa pa 
Z czasem będzie jej szło coraz lepiej 






A teraz o paczce jaką dostaliśmy.Bardzo za nią dziękujemy


W paczce dostaliśmy próbki karmy Brit oraz pedigree dentastixs ,kokardkę oraz bransoletkę dla mnie nie dla Sonii wszystko to co widzicie na zdjęciu. Brita już Soniek próbowała i jej smakuje

Dostaliśmy też list oraz taką grafikę własnoręczną .Bardzo lubię dostawać coś związane z kanałem Sonii napis i rysunek takiej łapki podoba nam się :) dziękujemy Mai za paczuszkę

Filmik z odpakowania na żywo możecie zobaczyć na naszym kanale ,,śladami psa''

Chciałam wam jeszcze powiedzieć że w weekend lub jeszcze przed weekendem w zależności czy się wyrobię będzie znów nowy wpis ponieważ chcę wam pokazać coś co Sonia dostała ale o tym w kolejnym wpisie bo będzie osobny wpis na ten temat i filmik też który jest już nagrany ale jeszcze go nie wstawiłam .Tak że czekajcie :) pozdrawiamy wszystkich czytelników bloga

4 komentarze:

  1. Ale fajna ta sztuczka "papa", Soni dobrze idzie. :) Nie wpadłam na pomysł, że można tak nauczyć, chyba spróbuję z Nutką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam chyba nigdy o tej sztuczce, ale na pewno nauczę jej Rokiego :D Fajna ta paczka, rysunek jest taki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń