Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

czwartek, 19 marca 2015

Domowe agility i szkolenie oraz recenzja bekonowych przysmaków z Puriny i trochę o planowanym konkursie

Cześć my w tym tygodniu trochę ćwiczyłyśmy nasze wszystkie komendy oraz robiłam Soni mini domowy (prowizoryczny tor agility).Chciałabym kiedyś poćwiczyć z nią coś więcej w terenie ale może latem uda nam się jak pojedziemy na wieś (chociaż przeszkód nie mamy ale może coś się wykombinuje ale do tego raczej daleko) bo nie wiem jak w czerwcu będę stała z czasem bo raczej za wiele go nie będzie .
Na razie korzystamy w domu z poduszek i kija od szczotki
Sonia chętnie wykonuje komendę ,,hop'' przez przeszkody ale trochę gorzej idzie jej z tunelem no ale pewnie dlatego że rzadko ćwiczymy ale ja i tak uważam to za zabawę
Taki tunel na szybko z poduszek wyglądający jak  mini namiot
Soni się tak spodobał że po ćwiczeniach postanowiła sobie w nim poleżeć i odpocząć a nawet na chwilę w nim zasnęła ,może myślała że to będzie jej buda XD

Ćwiczyłyśmy też nasze sztuczki czyli te co Sonia umie :
-siad
-wstań
-leżeć
-podaj łapę
-poproś
-obrót
-trzymaj w pysku
-wstydź się
-hop
-turlaj się (jeszcze dopracowujemy )
Używałyśmy tych smaczków z Boscha

Napiszę też wam recenzję smakołyków z Puriny Friskies  Beggin Strips czyli smaczków o smaku bekonu

Zalety :
-nawet miękkie
-bez problemu można je dzielić i łamać
-smakują psu
-jest ich sporo
-są duże nadają się dla dużego psa a małemu można je podzielić
Wady
-skład
-do treningu tak średnio się nadają bo są duże ale jak je podzielimy to mogą być
-Soni smakują ale nie aż tak żeby z animi szalała i skakała do nich
-bardzo czuć od nich bekon bo są bekonowe nie wiem czy to przeszkadza ale niektórym może przeszkadzać ale psu nie
Ocena :średnia
Nagrałam wam też filmik z testerem na naszym kanale na you tube ale nie wiem kiedy wstawię

A tak w ogóle moja Sonia czasem śpi w dziwnej pozycji i nie wiem czemu ale ona lubi spać jak koty tak gdzieś wysoko na poduszce ale w legowisku też lubi .Sonieczka chyba idzie w te miejsca gdzie najbardziej z okna świeci słońce na to miejsce

A czasem to nawet z zabawki robi sobie poduszkę


A to mieszkanko mojej żółwiczki a i lampka jest jej potrzebna bo żółwie lubią się pod nią wygrzewać zwłaszcza zimą
To zdjęcia ze sprzątania u Zuzi bo tak to to pudełko stoi na półce
A to moje dwie dziewczyny razem jedna za drugą chodzi a jak Zuzie wyciągnę z pudełka i Sonia w danym dniu ją widzi pierwszy raz to na powitanie podchodzi do niej i ją poliże a potem idzie  w swoją stronę (nie wiem czy ją lubi czy tak tylko nie wiem też czy Sonia zdaje sobie sprawę że Zuzia to też zwierzątko ale czasem razem leżą w legowisku a czasem Sonia jej odstępuje legowisko (bo legowisko Soni to ulubione miejsce w całym domu Zuzi ) .Czasem już zostawiam dziewczyny same  w pokoju ale nie na długo a wcześniej nigdy same nie zostawały jak Zuzia była puszczona na podłogę
Pamiętam jeszcze ten pierwszy dzień czyli dzień przed Wigilią jak w domu pojawiła się Zuzia i Sonia tak strasznie na nią szczekała nawet w domu zastanawiali się czy nie będzie trzeba Zuzię oddać do sklepu bo nie da rady z dwoma zwierzakami i to przez święta ale teraz jest zupełnie inaczej .Czasem tylko się zastanawiam szkoda że nie wiem co moje zwierzaki myślą czy Sonia wie że żółw  to zwierzę i czy Zuzia w ogóle kogoś poznaje (ale nie wiem jest jeszcze mała ) w końcu żółw to nie pies ale pierwszego dnia prawie nie wychodziła ze skorupki bo się bała a teraz je z ręki no nie wiem.


Teraz opowiem wam jak idzie nam wspólne niszczenie dziennika ze zwierzakami to znaczy głównie z Sonią .
A więc na razie wykonałam 6 zadań trzy z nich widzieliście na filmiku ze Zniszcz ten dziennik na moim kanale oto były one dwa w terenie z Sonią a trzecie to moje nieudolne rysowanie pomadką zwierzaków
Moje pierwsze zadanie -wytrzyj nogi (ślady łapek Soni)

Drugie zadanie to rysowanie:
Trzecie to raczej nie widać że go wykonałam ale widzieliście że wykonałam na plaży(na filmiku)
Kolejne zadania zobaczycie jak wykonuje w kolejnym filmiku.Odcinek ze Zniszcz ten dziennik # 2 mam już gotowy i być może dodam go  w weekend
Zrobiłam w nim jedno zadanie  w terenie a pozostałe dwa w domu.Jedno z nich wykonała zamiast mnie Sonia.
Tak aktualnie wygląda mój Dziennik
Dziennik jest teraz jak moje trzecie zwierzątko chodzi z nami na spacery tylko że on w torebce a Sonia na smyczy jednak podobno jest w Dzienniku zadanie w którym trzeba z nim wyjść na spacer wtedy pewnie wam nagram długi odcinek z równoczesnym spacerem na smyczy z Sonią i na smyczy z Dziennikiem.Moja siostra będzie prowadzić Sonię na smyczy a ja Dziennik albo na odwrót :)
Ale z tym jeszcze bo na razie wykonałam inne zadania .Po filmiku w kolejnym poście znów umieszczę wam zdjęcia stron które wykonałam.
Dziennik ma teraz oczy i buzię za sprawą To nie książki bo wykonałam dwa zadania z To nie książki i z tego też będzie filmik ale jednorazowy ponieważ na razie albo w ogóle nie będzie serii z To nie książki i chyba na razie zajmę się Zniszcz ten dziennik.Więc na kanale będzie seria z Dziennikiem a z To nie książki jeden filmik
Tak wygląda To nie książka
Wykonałam zadania:
-zgub tą stroną
-Zmień to nie książkę lub inne przedmioty  w postaci
Wiem że to blog o zwierzakach ale mimo to piszę wam o moich książkach bo ja ja niszczę też trochę ze zwierzakami

KONKURS 

Teraz trochę o konkursie który planuje zorganizować niedługo.Konkurs wkrótce zostanie ogłoszony na moim fanpage na you tube i na blogu czyli tutaj.Każdy może w nim wziąść udział.Będzie to konkurs fotograficzny o tematyce Wielkanocnej.Będzie trzeba zrobić zdjęcie psu lub ewentualnie innemu zwierzakowi związane  z Wielkanocą np. z koszyczkiem ,z pisankami lub ze śniadanie Wielkanocnym czy z baziami obojętnie ale ma to być tematyka Wielkanocna .Prawdopodobnie konkurs potrwa do końca świąt albo przynajmniej do 6 lub 7 kwietnia.Nagrody będą rzeczowe i nagrody będą dla psa czyli nawet jeśli zdjęcie przyślecie mi kotka np z pisankami to i tak nagrody są tylko dla psa.Będzie jedno miejsce czyli wygra jedna osoba bo wyróżnienia chyba będą bez nagród.
Nagrodą będą dwie paczki jakiś smaczków oraz być może jeszcze zabawka ale nie wiem jeszcze ,smakołyki będą na pewno.Zdjęcia będziecie mogli przesyłać mi na fanpage na priv lub na meila.Niedługo oficjalnie ogłoszę konkurs.

W tym wpisie to już wszystko


3 komentarze:

  1. Fajnie że ćwiczyłyście agility. Ja jak kupiłam Daisy nawet profesjonalny tunel, to w nim spała :D. Super by było jakbyś mogła sobie na wsi zrobić jeszcze przeszkody.
    Te smaczki bekonowe jak dla mnie wyglądają dziwnie i raczej bym ich nie kupiła, ale Daisy by pewnie posmakowały, bo ona uwielbia takie paski. Chcę właśnie kupić w Biedronce te paseczki z Activ Pet, bo podobno są super i mają dobry skład.
    Sonia i Zuzia się polubiły, oto żywy dowód na przyjaźń międzygatunkową :). To takie urocze, że razem śpią i jak Sonia wita Zuzię.
    Świetnie wygląda to zadanie z łapkami Soni, jestem ciekawa kolejnej części ze Zniszcz ten dziennik.
    Nie mogę się doczekać konkursu, Wielkanocny będzie superowy, bo uwielbiam te wszystkie zajączki, jajeczka, kurczaczki, kokardki itp., i jak co roku mam zamiar w tym roku zrobić Daisy Wielkanocną sesję zdjęciową i na pewno jedno z tych zdjęć do Was przyślę ;).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że ćwiczycie agility :) Ciekawe te przysmaki, może kupię c: Jestem ciekawa jak niszczyłaś TNK i ZTD, mają fajne buzie :D Super pomysł na konkurs, może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że ćwiczysz z Sonią aqility :D Te smaczki już raz miałam i były nawet okej :) Mieszkanko Zuzi wygląda ciekawie.
    Może wezmę udział w konkursie jak mi się uda zrobić jakieś ładne fotki ^^

    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń