Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 30 marca 2015

Haul

Dziś mam dla was haul
Robiłam zamówienie w sklepie internetowym tak naprawdę to zamawiałam ważną rzecz dla mojego żółwia i to było powodem zamówienie ale kupiłam też przy okazji smaczki dla Soni
A więc to są zakupy dla Soni

Kupiłam smakołyki z Brit Pettit na ładną sierść (ale mi nie zależało żeby były na błyszczącą sierść tylko chciałam żeby były małe i nadawały się do treningu)
Kosztowały 5,90
Kolejne przysmaki z Gim dog Sonia już raz miała coś z tej firmy ale były to kosteczki a nie miała nigdy przysmaków typu takich ,,poduszek'' z czymś w środku więc jestem ciekawa czy jej to posmakuje.Są o smaku kurczaka i kosztowały 4,90
Następnie są mini cygara (Ja kiedyś Soni kupiłam jedno duże cygaro i jej bardzo smakowało ono było o smaku dziczyzny) Teraz  wpakiecie kupiłam jej 4 mini cygara o smaku strusia i kosztowały 5,20
I ostatnią rzeczą dla Soni jest taka lizawka czyli przysmak w sztyfcie z Trixie o smaku kurczaka i kosztował 7,90 (według mnie trochę drogo )
Jednak mam nadzieje że będzie nam się dobrze sprawdzał np przy treningach w terenie bo wtedy nie będę musiała  brać przysmaków tylko wezmę taki sztyft od jakiegoś czasu chciałam kupić coś takiego ale u nas w sklepach nie ma

To już wszystkie zakupy dla Soni a teraz pokaże co kupiłam dla Zuzia a więc miednice różową kupiłam w zwykłym sklepie w niej będę kąpać Zuzkę

W sklepie internetowym kupiłam transporter i właśnie dla tego transportera robiłam zamówienie.Transporter kosztował 26 zł i jest nam bardzo potrzebny aby zabierać Zuzie na spacer albo jak będziemy w wakacje jeździć na wieś .Transporter ma rozmiar L
Ostatnią rzeczą z całych zakupów jest płyn do przemywania skorupki i kosztował 9,50 po nim Zuzia ma błyszczącą skorupkę i zawiera on olejek goździkowy i witaminki
Do tego olejku darmowym dodatkiem była próbka karmy
Fajnie że dali darmową próbkę chociaż Zuza już jadła tą karmę więc ją znam ale nie zaszkodzi dostać próbkę
W tym wpisie to już wszystko bo to taki wpis zakupowy

Zuzia w kąpieli w nowej wanience



Jeśli ktoś nie wie to przypominam o konkursie wielkanocnym z nagrodami który organizuje termin jest do 6 kwietnia do godziny 24.00 w którymś ze starszych postów są dokładne szczegóły na temat konkursu .,Ogłosiłam też go na moim kanale na you tube oraz na fanpage Soni

5 komentarzy:

  1. Super zakupy, szczególnie mi się podobają te smakołyki na ładną sierść dla Soni i transporterek dla Zuzi :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę te smaczki na błyszczącą sierść dostałam dwie paczki bo w sklepie internetowym mi przysłali 1 + 1 gratis ale nie pokazałam tego bo tą jedną paczkę chyba dam jako nagrodę na konkurs Wielkanocny

      Usuń
  2. super haul! Najbardziej mi się spodobały smakołyki i ta lizawka dla Soni

    Serdecznie zapraszam do mnie na konkurs rzeczowy! do wygrania super "zestawik" :) http://jaimojezwierzaki117.blogspot.com/2015/03/prawidziwy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi się wydaje, że te lizawki się świetnie sprawdzają właśnie na spacerach, bo nie trzeba brać smaczków i się brudzić, a wystarczy jedynie wziąć lizawkę, która podobno na długo starcza :) No i chyba jedyny minus to taki, że psy zwykle jej nie umieją obracać albo to te kulki są źle zrobione i trzeba psu pomóc. Mam nadzieję, że Sonii będą smakowały te przysmaki, co jej kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog bardzo mi się podoba, śliczny nagłówek, zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń