Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 1 kwietnia 2015

paczka ,zbliżają się święta,gazeta

Na początek chcę was zaprosić na konkurs w którym mam zamiar brać udział
Link do konkursu dla małych i średnich psów
http://jaimojezwierzaki117.blogspot.com/2015/03/prawidziwy-konkurs.html#links

A teraz przejdę do postu
A więc 30 marca wyszedł kolejny numer czasopisma Mój pies i kot i oczywiście go kupiłam a w nim był dodatek obróżka dla psa
Ogólnie czasopismo jest  bardzo ciekawe i jest w nim też napisane co pies może jeść z naszego Wielkanocnego stołu i są też wady i zalety posiadania psów miniaturek i inne ciekawe artykuły .Dodatkiem jest obróżka czerwona była też w innym kolorze do wyboru  tylko szkoda że nie jest zapinana na taką klamrę
A tutaj zrobiłam sesje zdjęciową Sonieczce w nowej obróżce
Ta obróżka miała taki dzwoneczek ale go odpięłam(ja zawsze takie małe dzwoneczki odpinam)
A tu w wykonaniu Soni sztuczka poproś


I kilka zdjęć z krótkiego spacerku w nowej obróżce bo u nas w tym tygodniu tak zimno,deszcz i nawet śnieg pada że o długim spacerze nie było mowy



A teraz powiem wam o naszej paczce niespodziance
Dostaliśmy paczkę od widzki naszego kanału ,,śladami psa'' od Marceliny
Paczka była duża i każda rzecz była dla nas niespodzianką ponieważ nie wiedzieliśmy co dostaniemy
Sonia od razu tak się dobrała do paczki

Za paczkę bardzo dziękujemy są w niej wspaniałe rzeczy: smakołyki,zabawka i karma dla Soni, woreczki i wapienko dla Zuzi
Karma purina friskies
gryzaki z activ pet
takie twarde kabanosiki które Soni bardzo posmakowały
Czekolada dla psa
Dropsy o smaku serowym nawet nie wiedziałam że są o smaku serowym i nie wiedziałam o tej firmie
kosteczka biała
Dwie kosteczki owinięte mięskiem 
woreczki na odchody -różowe
Zabaweczka gumowa

Wapienko dla żółwia (dla Zuzi)
Sami widzicie że Sonia dostała dużo wspaniałych rzeczy 
Jestem bardzo zadowolona z paczki :)

Z okazji nadchodzących świąt Wielkanocy chciałam wam życzyć spokojnych świąt ,smacznego jajka i mokrego dyngusa oraz spędzenia wspólnych chwil ze swoimi zwierzakami 
Chociaż planuje zrobić osobny post Wielkanocny który pojawi się w Sobotę (lub w Niedzielę ) albo  winny dzień ale nie wiem (gdzieś w święta) Planuje zrobić Soni mini sesję zdjęciową i Zuzia też oraz zrobić jakiś tag świąteczny lub może mini komiks z Sonią lub Zuzią a zresztą sami zobaczycie 
Teraz się z wami żegna m i przypominam też o konkursie który organizuje o tematyce Wielkanocnej i będzie on trwał do 6 kwietnia do 24.00 
A więc do zobaczenia w kolejnym Wielkanocnym wpisie 


PS.Filmik z odpakowaniem paczki od Marceliny jest już na moim kanale ,,śladami psa'' 






3 komentarze:

  1. Sonii bardzo ładnie w nowej obroży :) Fajna paczka, więcej o niej pisałam pod filmikiem :p Również Wam życzę spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczka, dużo w niej fajnych rzeczy :)
    Obróżka jest bardzo fajna, Sonia super w niej wygląda.
    Śliczne zdjęcia, Wesołych świąt! :)

    Pozdrawiamy, http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam obserwować bloga. Masz ślicznego psiaka :) Gryzaki z firmy Activ pet jak najbardziej polecam, mój psiak bardzo je lubi :) Sama czytałam to czasopismo jednak teraz przerzuciłam się ma Mój przyjaciel pies i Dog&Sprot które bardzo polecam. Pozdrawiamy i zapraszam do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń