Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

piątek, 17 kwietnia 2015

Haul dla zwierzaków + psie spotkanie czyli koleżanka Soni

Dziś pokaże i napisze wam co w ostatnim czasie było kupione dla Soni i Zuzi
A więc najpierw zajmę się tym co dla Soni od razu mówię że nie pamiętam wszystkich cen albo nie wiem bo niektóre rzeczy nie kupowałam ja tylko ktoś z mojej rodziny.Prawie każda rzecz była kupiona gdzie indziej i w innym czasie i tak się uzbierało więc dopiero teraz robię wam haul

Miseczka zielona prawdopodobnie za 2,50 była tania i jest taka mała i płytka czyli odpowiednia dla Soni bo Sonia jest mała więc na jedzonko akurat potrzebna jest taka mała miska

Pojemnik na woreczki z woreczkami jest to taki pojemniczek z materiału taki podobny do portfelika z firmy Trixie i ma zaczepkę i dwie rolki woreczków ten zestaw kosztował 12 zł

Z przysmaków to takie smakołyki kupione  w Tesco są one medium czyli średnie trochę za duże dla Soni ale można przecież dzielić i przełamać i dać psu mniejsze.Są o smaku kurczaka z Puriny friskies i jest w środku 7 sztuk ,nie jestem pewna ile kosztowały chyba coś powyżej albo poniżej 10 zł ale nie wiem
I drugie smakołyki są z firmy pedigree i były kupione w Lewiatanie prawdopodobnie za 5 zł albo mniej raczej ale nie wiem dokładnie.Są to paseczki o smaku wołowiny jest 5 sztuk to jest takie mniejsze opakowanie bo są też większe ale ja nie wiem czy Sonia to lubi więc lepiej kupić mniejsze

I już ostatnią rzeczą której nie kupiłam tylko zrobiłam bo nigdzie nie mogłam dostać takiej małej saszetki na przysmaki więc ją uszyłam i doszyłam taką ozdóbkę zrobiłam ją na tasiemce czyli można ją otwierać i zamykać (trochę za jaskrawy kolor ale akurat w domu miałam taki materiał) i chyba nam się przyda a jak z czasem spotkam w sklepie jakąś małą i fajną to kupię ale na razie będzie taka własnoręczna przyda się na spacery bo nie mam  w czym nosić smaczki dla Soni a chcę trochę ćwiczyć z nią na dworze

Teraz rzeczy dla Zuzi czyli mojej żółwiczki
Sianko Pepe wiele osób mi takie radziło bo jest drobne kupiłam je w Tesco za chyba 1,70 albo coś koło 2 zł więc tanio
Taka miseczka duża kosztowała 6,90 i jest na tyle duża że możemy jej używać jako mini basenik dla Zuzi z wodą żeby sobie do niego wchodziła ale jeszcze zobaczę czy będzie na jedzenie

Kupiłam też dwie karmy suche z JBL jedną herbil czyli o smaku ziołowym cena 15 zł
Druga takie małe opakowanie też z JBL
Ta karma jest taka drobna więc raczej nada się dla Zuzki

I to całe zakupy

Wczoraj Sonia miała gościa czyli swoją(psią przyjaciółkę) drugą Sonie .Kiedyś była o nią zazdrosna ale teraz już raczej rzadko dziewczyny chyba się lubią a moja Sonia nie wiele piesków akceptuje ale chciałabym żeby miała kontakt z psami.Druga Sonia była u nas trochę długo więc dziewczyny razem sobie siedziały razem jadły ta duża Sonia jest starsza więc ona raczej nie chce się bawić i jak moja ją zaprasza do zabawy to ona nie reaguje nie wiem czy dlatego że ma swoje lata czy nie lubi ale przynajmniej się powąchały i razem siedziały .






11 komentarzy:

  1. ślicznie Ci wyszła ta saszetka *w* Mój Roki uwielbia takie same paski tylko że z chappi, one praktycznie niczym się nie różnią, no, może ceną, bo za 18 pasków z Chappi zapłaciłam tylko 3.99 ;) Fajnie, że Sonia nie jest o Sonię zazdrosna i że ma taką przyjaciółkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rzeczy kupiłaś :) Ta saszetka wyszła ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że Sonia tak wpuszcza inne psy do domu, Tosia uwielbia inne czworonogi, ale żadnego nie chce zaakceptować w domu :( oprócz Tropka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe zakupki! :)
    Też kupuje takie sianko dla królika.
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie udała ci się saszetka, ja kupowałam takie sianko dla mojej świnki morskiej [*]. Widzę że Sonia świetnie dogaduje się z innymi psami, u mnie byłyby opory przed wpuszczeniem ,,intruza" do domu. Pozdrawiamy http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Saszetka piękna, choć nie bisz się że smakołyki ją "utłuszczą" ? To bardzo fajny materiał i równie dobrze sprawdzałby się jako saszetka na kokardki :) Świetny post, a "druga Sonia" jest urocza, i widać że dość "dorosła" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten haul!! :) Bardzo podoba mi się ta zielona miska ! <3 piękne zdjęcia!
    Sonia jest taka śliczna! :)
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy was wiosennie
    Laura&Shira! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutkie zakupy! Ślicznie CI wyszła ta saszetka na smakołyki. ^^ Również czekam na Diy z nią.
    Knapek o niektóre zwierzaki też jest zazdrosny. :P
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń