Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanoc

Chcę wam życzyć spokojnych i pogodnych świąt Wielkanocnych
Mam dla was trochę zdjęć Wielkanocnych oraz kilka informacji na temat konkursu.Jak zapewne wiecie zorganizowałam konkurs który ogłosiłam jakiś czas temu i zdjęcie wielkanocne swoich zwierzaków możecie mi przesyłać do 6 kwietnia a to są nagrody w konkursie
Z okazji świąt wymyśliłam tag który teraz zrobię i oczywiście jeśli macie ochotę możecie taki tag zrobić na swoim blogu lub kanale albo napisać mi odpowiedzi w komentarzach

Tag Wielkanoc ze zwierzakami

1.Czy spędzać święta Wielkanocne ze swoim zwierzakiem ?
-Tak przez całe święta jestem w domu więc jak najbardziej Sonia będzie ze mną

2.Czy twój pies będzie uczestniczył w Wielkanocnym śniadaniu?
- tak będzie raczej to jest nieuniknione zawsze Sonia jest tam gdzie  w domu dzieje się najwięcej więc jeśli szykujemy śniadanie i siadamy przy stole to ona od razu jest przy nas tak samo było przy Wigilii .Moja ciekawska Sonia takich momentów nigdy nie przesypia a jak dzielimy się jajkiem i składamy życzenia to dziwnie na nas patrzy i się cieszy i chce nas lizać (może też chce złożyć życzenia XD) pewnie widzi ze wszyscy się całują składają życzenia więc ona chce nas lizać

3.Czy podzielisz się którąś z potraw z Wielkanocnego stołu?
-raczej tak jeśli Sonia będzie chciała ,pewnie zje troszkę kiełbaski a jajka to nie wiem czy będzie chciała chociaż podobno pies może jeść jajka tak czytałam w gazecie ale nie wiem czy Sonia by chciała .Jeśli chodzi o mojego żółwia to Zuzia na pewno dam trochę święconego jajeczka ona bardzo lubi

4.Jak twój pies reaguje na koszyk do święcenia (gdy go szykujesz lub z nim masz iść do święcenia)?
-Sonia jest strasznie ciekawska i interesuje się wszystkim co nowe jak tylko widzi że w domu dzieje się coś innego niż na co dzień to zawsze się przygląda np w tamtym roku szczekała na baranka który był duży i był z ciasta zanim włożyłam go do koszyka to upatrzyła go sobie i szczekała .Ogólnie to muszę pilnować koszyczek przed Sonią bo ona kocha słodycze i jakby się dorwała do czekoladowych jajeczek,zajączka to zjadłaby a wiadomo pies nie może jeść słodyczy.

5.Czy twój pies idzie z tobą święcić koszyk?
-nie

6.Czy z okazji Wielkanocy robisz swojemu zwierzakowi sesję zdjęciową?
-tak chcę mieć pamiątkę i mieć co dodać na fanpage Soni i bloga a poza tym robię też zdjęcia rodzinne w których uczestniczy mój pies

7.Które to już święta Wielkanocne które spędza  w twoim domu twój zwierzak?
-To druga Wielkanoc którą Sonia spędza z nami bo ona ma niecałe dwa latka a jest z nami już od szczeniaka (dwumiesięcznego ).A Zuzia ma 3 lata ale jest z nami od świąt Bożego Narodzenia czyli jakieś 3,5 miesiąca więc to będą jej pierwsze święta Wielkanocne u nas








Być może dodam jakiś post Wielkanocny ale nie wiem

3 komentarze:

  1. Również życzymy Wam wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy!
    Co do konkursu to nagrody są świetne i dzisiaj wysłałam zdjęcie.
    Wiesz co, chyba zrobię ten tag u mnie na blogu, bo bardzo mi się spodobał :).
    Śliczne Wielkanocne zdjęcia Soni i Zuzi!

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten ten tag :) Nagrody świetne :D Ładne zdjęcia zrobiłaś, takie wielkanocne :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, może zrobię taki u siebie, Super pomysł na konkurs, zdjęcia naprawdę dobre no i wszystkiego naj! Zapraszam http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń