Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

niedziela, 5 kwietnia 2015

Jeszcze trwają święta

Jest już niedziela czyli jeszcze święta a ja znów piszę post bo wczoraj udało mi się zrobić Sonieczce  kilka zdjęć chociaż średniej jakości
A więc napiszę wam co robiliśmy wczoraj czyli w sobotę po święceniu koszyków i wybrałam się z Sonią na spacer chociaż było trochę zimno ale w końcu nie aż tak żeby nie można wyjść z psem.Spacer trwał trochę ale pod koniec zastał nas mały deszcz i wróciliśmy się ,deszcz za chwilę przestał padać ale skąd mogliśmy wiedzieć że tak szybko przestanie.Dziś jest niedziela i Sonia taka zdziwiona szykowaniem wielkanocnego śniadania nie wiedziała ci się dzieje ale w końcu przyszła do mnie położyła się po tym jak zjadła troszkę schabu ze stołu (dałam jej bardzo jej smakowało)
Potem grzecznie siedziała a właściwie leżała obok mnie.Niedługo idziemy na spacer mam nadzieje że nie będzie deszczu bo jak będzie to nie pójdziemy
Nowa zabaweczka Soni (to znaczy ta którą dostałam w paczce i już ją pokazywałam wam)

Jeszcze takie zdjęcie Soni z koszyczkiem


I sesja zdjęciowa Zuzi ( Zuzi łatwo robi się zdjęcia bo nie jest taka ruchliwa jak Sońka )




I oczywiście życzenia od Dziennika
                        

Zdrowych i pogodnych świąt w gronie Dziennika życzy Zniszcz ten Dziennik 


A tutaj przedstawię wam zdjęcia z niszczenia dziennika czyli te które już widzieliście na filmiku (wtedy była taka ładna pogoda )

Losy Dziennika odc 3

Zadanie 1 ślizgaj Dziennikiem

Ja ślizgałam po plaży a nie po korytarzu i trochę mi nie wyszło ale co tam własna interpretacja zadań



2 zadanie 

To zadanie wykonałam na odwrót 
   
3 zadanie 

lejek





Wiem że to blog o zwierzakach tylko od czasu do czasu będzie coś o dzienniku
Poza tym ja niszczę razem ze zwierzakami

Pamiętajcie o konkursie który jest do 6 kwietnia (przysyłajcie zdjęcia można nawet kilka jednego zwierzaka )  wyniki będę 7 albo 8 nie wiem dokładnie ewentualnie 9 kwietnia
Zdjęcia na meila lub na fanpage
pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych świąt

4 komentarze:

  1. Macie ładny koszyczek :) Ten baranek jest prześwietny :D My mamy taką samą żółtą 'skorupkę' a w niej rzeżuchę, nawet w kościele dzisiaj coś podobnego do tego widziałam :p Te paski którymi ozdabiałaś zdjęcie Sonii to ja mam podobne, tylko że takie różowe kulki :) No to jeszcze raz wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny koszyczek zdjęcia Zuzi s barankiem jest naprawdę prześliczne, życzę wam wesołych świąt, fajnie że zabawka psiakowi się spodobała, zapraszam do nas, jest już nowy post, a za niedługo planuję napisać o prezentach Pysi na wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek, Sonia jest bardzo cierpliwa, Tośka już dawno niuchałaby i zastanawiała się co tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sonie jest sliczna! Koszyczek też ;)
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń