Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

środa, 15 kwietnia 2015

Slalom i kokardki ,Zuzia i program Przygarnij mnie + nowy wygląd bloga

Dziś znów dla was mam wpis.Tym razem troszkę o szkoleniu.W tym tygodniu uczyłam Sonię nowej rzeczy chociaż nie tej co planowałam ale ostatnio zainteresował mnie slalom.Widziałam go  w telewizji.Pewnie wiele waszych psiaków już go umie a ja dopiero teraz zabrałam się za to z Sonią.Jest on dość łatwy.I Sonia już w pierwszy dzień załapała o co chodzi ale idealnie jeszcze nie robi no i oczywiście bez smakołyków by się nie obyło.Wiele osób uczy slalom między nogami (ja trochę też ) ale zaraz zaczęłam ćwiczyć na czymś innym .Nie miałam pomysłu z czego zrobić takie pachołki aż w końcu wzięłam stary bristol nie -potrzebny i skleiłam go taśmą i wyszło coś w rodzaju pachołków.
Taki slalom będzie też świetny jako przeszkoda do agility .Planuje latem na wsi zrobić coś takiego jak tutaj zrobiłam z bristolu przeszkody to na wsi powbijam w ziemię patyki i będziemy mogły ćwiczyć zamiast fachowych pachołków .Wiem że zdjęcia słabej jakości

Według mnie Soni szło całkiem dobrze jak na pierwszy raz

filmik



We wtorek przyszło do nas zamówienie ze sklepu 3kokardki.blogspot.com ten sklep prowadzi Marta z kanału Nutka.tv zamówiłam Soni jedną kokardkę ozdobną do obroży kosztowała tylko 3,50 ale była promocja że druga osoba która złoży zamówienie dostanie drugą kokardkę gratis i dostałam drugą kokardkę również bardzo śliczną .Za samą przesyłke też wychodzi tanio bo kokardki przyszły listem więc opłacało się
Wszystko było ładnie i estetycznie zapakowane i pisałam już o tym na fanpage i zrobiłam filmik .

W sklepie jest wiele kokardek dla psów długowłosych ale są też dla krótkowłosych czyli takie zapinane do obroży.Od razu zrobiłam Soni sesję zdjęciową w kokardkach 



I gratisowa kokardka ta biało-niebieska wygląda tak uroczyście na zdjęciach nie wyszło tak ładnie bo światło nam się odbijało od białego koloru i na zdjęciu aż tak fajnie nie wyszło ale ogólnie jest przepiękna i taka uroczysta ozdobna .Na pewno jeszcze kiedyś zamówię jakąś kokardkę


Tak wyglądają na obróżkach

Chciałam jeszcze was zapytać czy ogląda ktoś z was taki program w niedzielę  ,, Przygarnij mnie '' tam jest o psach które aktorzy(celebryci) wzięli ze schroniska jeśli ktoś z was ogląda to który psiak jest waszym faworytem ?


Wszystkie pieski są fajne ale mi chyba najbardziej przypadł do gustu Lord Vader (Vaderek) to jest ten czarny co nie ma wargi 
Ogólnie uważam że program fajny a wy co myślicie ?

My z Dziennikiem byliśmy na spacerze i niedługo będziecie mogli zobaczyć filmik .Nagrałam też filmik jak Sonię uczę slalomu więc wkrótce też pojawi się taki na you tube




Jak też zauważyliście zmieniłam wygląd bloga.Wszystko jest ogólnie białe po bokach dałam krótkie opisy o Soni i Zuzi .Nagłówek na początku miał wyglądać tak:
 Później tak :

 W końcu dodałam do niego też Zuzię :


Nadal są pewne niedociągnięcia bo nie umie robić nagłówków nie ma do tego talentu więc wyszło jak wyszło
A wam która wersja się podoba najbardziej z tych :
1,2 czy 3 (czyli ta co jest)  bo nie wiem czy nie zmienić 

A tu na koniec jeszcze roślinki jakie hoduje dla Zuzi robiłam już o tym filmik

bazylia,mięta ,trawa 

Zuza uwielbia trawę teraz to chyba jej ulubione chociaż nie wiem bo marchewkę też lubi ale marchewki nie może jeść za dużo tylko trochę od czasu do czasu 

Zdjęcia z karmienia 




4 komentarze:

  1. Też oglądam :)) I też tak uważam, że ten Lord Vader jest najlepszy :)) Pozdrawiamy Minty i Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Slalom wam wychodzi bardzo dobrze u mnie w ogrodzie są patyki ale na razie nie brałyśmy się za tą sztuczkę, jesteśmy w trakcie komendy przynieś, oddaj i ósemki między nogami. Program sama chętnie oglądam aczkolwiek uważam że punktacja jest trochę zwalona. Kokardki są cudne ale bardziej podoba mi się ta niebieska. Pozdrawiamy Pyśka&Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzecie zdjęcie Sonii z kokardką jest świetne :D Fajnie że zrobiłaś taki slalom :)Sonii w tych kokardkach jest do pyszczka ;) Ja tego programu nie oglądałam, bo jakoś nie było czasu, mam zamiar te odcinki odrobić i obejrzeć gdzieś na internecie :) mi się wszystkie wersje wersje nagłówka podobają, ale wydaje mi się że ten aktualny jest najlepszy, w końcu jest na nim Sonia i Zuzia :) Czekam na filmiki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na slalom, ja też mam zamiar zacząć Daisy uczyć, ale dopiero w wakacje.
    Tak jak już pisałam, te kokardki są naprawdę śliczne i tanie, może zamówię je w weekend, bo to niewielki wydatek a piękna ozdoba ;).
    Co do nagłówka, to najbardziej podoba mi się obecna wersja :). Tego programu nie oglądałam, ale słyszałam o nim.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń