Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 9 marca 2015

Haul zakupowy i spacer + mega paczka

Cześć wszystkim dziś mam dla was wpis głównie z paczką i zakupami ale nie tylko
Na tym zdjęciu Sonia bawi się swoją nową zabaweczką z gazety zaraz pokażę wam co ostatnio Soni kupiłam(był już o tym haul na you tube)
Kupiłam w Biedronce gazetę Mój pies i kot i do tej gazety dodatkiem była taka piszczałka w kształcie kostki ze wzorem w łapki
Bardzo lubię ostatnio tą gazetkę piszą w niej ciekawe rzeczy a teraz na dodatek dali zabaweczkę
Kupiłam też Soni szampon za 10 zł dla psów o krótkiej sierści bo długo jej nie kąpałam a niedługo na wiosnę będę ją kąpać i w końcu spotkałam szampon dla psów krótkowłosych bo u nas wcześniej w zoologicznym takiego nie było
Kupiłam też taką małą piłeczkę za 2 zł zapachową  która nie tonie
W Rossmanie kupiłam taką karmę ale moja Sonia nie lubi takich rzeczy więc pewnie jej nie zje ale kupiłam na próbę
Kolejną rzeczą są smaczki z marketu Polo
A ostatnimi rzeczami są smaczki pojedyncze które kupiłam w zoologicznym.Dwa biszkopty,dwie rozgwiazdy oraz trzy ciasteczka z Hilton one u nas są po 50 gr
Mam nadzieje że wszystko przypadnie Soni do gustu bo piłeczka od razu jej się spodobała
A to zdjęcie jak Soniuś sobie śpi
A jeśli chodzi o nasze plany z nauką sztuczek to nie uczymy się nowych tylko powtarzamy trochę ,,turlaj się'' a na spacery też nie chodzimy aż tak często bo w ostatnim tygodniu Sonia miała cieczkę ale wychodziliśmy tylko na trochę krótsze .To druga cieczka Soni ale nie jest aż tak źle u nas nie ma aż tak dużo psów puszczonych tylko że Sonia trochę wariuje bo chce mieć szczeniaki ale pewnie już za kilka dni lub tak do tygodnia jej przejdzie.
A to nasze zdjęcia z ostatniego spacerku bo poz anim nie byliśmy na aż tak długim
Byłyśmy na łąkach pogoda była bardzo ładna w sumie na spacerze nic się ciekawego nie działo .Sonia się trochę wylatała ale na smyczy bo jej nie spuszczam a teraz kiedy ma cieczkę tym bardziej muszę ją pilnować żeby za jakimś psem nie poleciała

Dostałyśmy też drugą paczkę od naszej widzki Juli
Znalazły się w niej niespodzianki dla Soni,dla mnie oraz dla Zuzi
To prezenty dla Soni i Zuzi
Zuzia czyli moja żółwiczka dostała karmę ,kamyki i muszelki
A Sonia dostała śliczną gumową zabaweczkę oraz dużo smaczków
Całą paczkę smakołyków dentystycznych z maced
Takie paluchy które śmierdzą ale Soni bardzo smakują
Kostki z maced o smaku jagnięciny i ryżu
Dropsy mleczne
Takie paluszki z maced
Jeszcze taki patyczek o smaku kurczaka
I gumowa zabaweczka
Sonia z nową zabaweczką

Ja też dostałam śliczne rzeczy
Paczka jest przecudowna i Sonia ma teraz tyle jedzenia i zabaweczek 
Filmik z otwierania paczki jest już na you tube kilka dni ale wpis dodaje dopiero teraz bo w weekend nie miałam czasu.
Chciałam was zapytać ile osób czyta bloga ??

Mam dla was jeszcze kilka fotek z okazji Dnia Kobiet
Sonia wąchała różę


A Zuzia chciała ją zjeść .... ale jej nie dałam bo taka z kwiaciarni to ma dużo chemii i nie nadaje się dla żółwia
To wszystko w tym wpisie

7 komentarzy:

  1. Ostatnio chyba sporo rzeczy kupujecie z tej firmy co tą piłeczkę co nie tonie :)Super paczkę dostałyście. Pewnie fajna ta gazetka Mój pies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiele rzeczy bo mam nadzieje że w końcu w to lato Sonia zechce wejść do wody :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy, też czytam tą gazetę. W następnym wydaniu będzie obroża dla psa :3 Świetne zdjęcia :*
    Bardzo miło ze strony fanki, że wysłała wam tyle fajnych rzeczy^^
    PS. Przepraszam, że wcześniej nie wchodziłam na tego bloga, jakoś nawet nie wchodziłam na bloggera :/
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka naprawdę super i ciekawy wpis. Bardzo fajnie jak jest dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy!
    Paczka jeszcze lepsza :) Ta zabawka ciasteczko jest świetna ^^
    Fajny spacerek i przecudne zdjęcia. Najlepsze jest ostatnie z Zuzią i różyczką ♥♥

    Pozdrawiamy serdecznie!
    psie-lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! Ta zabawka z gazetki jest naprawdę fajna, widziałam ją, ale jakoś nie kupiłam. Jak dodadzą do następnego numeru obroże to na pewno kupię :).
    Ale fajnie, że dostałaś taką paczkę, naprawdę miło ze strony tej osoby :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog oceniam bardzo wysoko. Na pewno w przyszłości polecę go każdemu.

    OdpowiedzUsuń