Nasze stronki czyli gdzie nas znajdziesz ?

poniedziałek, 23 marca 2015

Pierwszy konkurs !

Konkurs potrwa od 23 marca do 6 kwietnia do godziny 24.00 czyli do północy  można przesyłać zdjęcie .Wyniki podam w ciągu kilku dni od 6 kwietnia
Z okazji 450 subskrypcji czyli 450 widzów na you tube na naszym kanale śladami psa organiuzuję konkurs sponsorowany tylko przeze mnie .
Jest to konkurs fotograficzny(ewentualnie dopuszczam także prace rysunkowe)
Konkurs polega na przesłaniu do mnie zdjęcia swojego zwierzaka może to być zdjęcie psa,kota ,gryzonia lub żółwia albo innego waszego pupila ale musi to być zdjęcie o tematyce Wielkanocnej ponieważ tematem konkursu jest Wielkanoc.
Jednak bez względu na to czy będzie to zdjęcie psa czy kota i tak nagrody są dla psa.A więc na zdjęciu ma się znajdować wasz zwierzak(nie może być to zwierzak z internetu lub zdjęcie do którego prawa nie posiadacie).Zwierzak i motyw Wielkanocny podaje przykłady:zwierzak z baziami,pisankami,koszykiem ,przy śniadaniu wielkanocnym lub inne tylko związane z Wielkanocą.Zdjęcie przesyłacie mi na prywatną wiadomość na fanpagehttps://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-czterech-%C5%82ap/703263249758974
świat czterech łap lub na meila kasiakasiakasia115@gmail.com
Wysyłając do mnie zdjęcie dajecie pozwolenie abym umieściła je na mojej stronie lub w filmiku na you tube przy ogłaszaniu wyników konkursu oczywiście z podpisem że zdjęcie należy do was nie do mnie.Nie będę ujawniać waszych danych ale ewentualnie posłużę się waszym imieniem (czy imieniem waszego psa).Jeśli wygracie wtedy podacie mi swoje dokładne dane w prywatnej wiadomości tak aby nagroda mogła do was dotrzeć.Oczywiście musicie zapytać rodziców o zgodę jeśli nie jesteście pełnoletni czy możecie podać swój adres w razie wygranej i w ogóle brać udział w konkursie.Nagradzam tylko pierwsze miejsce.Czyli tylko jedna osoba może wygrać(być może z czasem zrobię konkurs w którym nagrodzę więcej miejsc ale na razie tylko jedno.A teraz coś co interesuje was najbardziej czyli nagrody.Są trzy nagrody : 2 paczki smakołyków i jedna zabawka -nagród nie mam jeszcze kupionych więc jeszcze nie wiem jakie kupię smakołyki i zabawkę.
Konkurs trwa do 6 kwietnia do północy.
Czy są jakieś warunki?
Nie ma ,jedynym warunkiem jest przesłanie zdjęcie.Konkurs organizuje dla wszystkich i ogłosiłam go na moim blogu,kanale na you tube oraz na fanpage
Jeżeli nie wygracie konkursu nie martwcie się to nei będzie jedyny konkurs na moim kanale jakie zorganizuje więc czekajcie na kolejne a na pewno w którymś uda wam się wygrać.Nie tylko ja będę wybierała zwycięskie zdjęcie,żeby było obiektywnie poproszę o pomoc w wyborze moich najbliższych.
Przesyłając mi zdjęcie napiszcie przy tym jak ma na imię wasz zwierzak oraz jak wy macie na imię lub swój nick na you tube po prostu nazwę ,imię tak abym jak  będę czytała wyniki wiedziała jak mam was odczytać lub napisać jeśli nie życzycie sobie abym przeczytała wasze imię i nazwisko.

3 komentarze:

  1. Super że organizujesz konkurs! Na pewno wezmę udział :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs, postaram się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno razem z Bondem podeślemy jakąś fotkę ;)

    OdpowiedzUsuń